Patetisk user ^^

HAHA lästa förgåne inlägg, äntligen har ägaren till bloggen givit mig lite respond haha. En hacker avslöjar sig aldrig hihi.
Peter är säkert piss off nu hehe =) men det är bara kul kul det ^^
Yes, nog om det. Kan ju berätta hur min dag har vart hittills, dagen började med att jag vaknade runt 10 tiden, låg i sängen och kollade på Miami Ink och lite Fab 5 ^^ steg upp och satte mig vid datorn, min tradera auktion skulle gå ut idag så fick passa på och svara mail ifall någon skulle undra över något. Men nu är den såld iallafall, och snart ska den skickas hem till non lycklig i göteborg =)
Började med att dammsuga rummet idag, satte på tvätten är inne på andra ronden nu, så har  kvar och moppa lite och damma av tv.n och lite andra småsaker.
Skola imorrn, men har sovmorgon imorrn, soft det ^^
Frukosten bestod av en hemmagjord smoothie, lite blåbär,juice,filmjölk och mjölk och en hel banan, har bra duckit upp halva, den var väldigt mättande =P
Eller det kanske bara är för att jag äter massa choklad och lösgodis imellan ^^ haha...typiskt!
Snart så är det lah säkrt lunch, få se vad mammsen har lagat.
Blogga mera senare, ska softa nu!
Byebye
// Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0