tolvftejanuaritvåtusenåtta

Kom hem nyss från en dag hos pappsen. Vaknade runt 9-10 tiden idag. Steg upp och segade mig en stund. Åkte sedan till Ica Supermarket och handlade lite snabbt åt farsan sen kom jag fram, satt och pratade lite och fikade. Vaniljmunkar med vanilj te mums ^^
Sen åkte han till ATG, skulle tippa på hästar idag så jag stannade hemma och tittade på tv och pratade med brossan och han hade tydligen hittat ett spel som var hans "STIL" sa han till mig, tro att det hette Wolf Theme eller ngt sånt. Lite granna som CS fast man är en varg typ haha.
Vi plingade mat o käkade o fortsatte med snakket. Pappsen kom inte hem förre efter cirka 2 timmar. Efter det stack jag och han och handlade ocg pantade hans MEGA STORA PÅSAR med pant flaskor och burkar han samlat på sig, han har bett mig och panta dem många gånger men jag har vart lat och bara skjutit på det haha.
Vi kom hem, satt och pratade om kinesiska horoskop, det är ju snart kinesisk nyår. Och tydligen skulle jag ha MASSOR av tur nästa månad, och nästa månad är det både min födelsedag och nyår, wiiieee ^^ så kul.
Yessss, sen stack pappsen hem till hans kompis, de skulle se på trav tillsammans, jag orkade inte gå dit så stannade hemma och kollade på Miami Ink, de fick träffa Korn, tufft =)
När jag skulle dra mig hemmåt kom precis jagande efter mig, tydligen ville han att jag skulle köpa snus åt honom så fick dra mig till kiosken innan  jag begav mig hemåt. Tjänade en femma på det HAHA sånn tönt =)
Ahh men nu är jag hemma iaf, det har börjat regna, usch så tråkigt väder asså =(
Älski saknar jag oxå, skulle vart mysigt och kunna mysa nu när det är så mörkt ute och regna forsa ner. Sakna den gamla tiden, gamla och gamla, älski var ju här för två dagar sedan men det känns som evigheter hihi men snart ska jag åka hem till han, ska nog göra det efter mitt studiebidrag som jag får den trettiförstajanuari, är pank denna månaden typ efter och har handlat massa kläder, men man få passa på nu när det är rea på årets början. Behöver en skinnjacka nu, el jag BEHÖVER ingen men jag vill ha, en svart skulle sitta fint.
Ska dra och duscha snart och sen göra mig en god smoothie och kolla på filmen Grabben i graven brevid =)
Bloggar nog kanske senare om jag orkar.
Seee Ya!
// Hacker ^^


Dagens bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0