WTF?!?!?!??!?!??

EN HACKARE ??!?!?!??!??!?!?!?!
vafan vem fan är det som förstör min blogg ? du hacker du har inte min tillåtelse att skriva i min blogg :p nu vem du nu är :P
var vänlig och fyll i denna informations formulär så kanske du får stanna!!
Det kostar att hyra rum !!:P om du är en tjej kan en kram per dag går an :P om du är en kille så kan du dra :P jag e inte gay :P

Namn:
Bor:
Ålder:
Gillar:
Hur kommer det sig att du valde min blogg =(:

whut da hell du har ju skrivit skitmassa i min blogg jöeee, fan till och med mer än mig =/ ahhahaha :P
såså vem kan man tro att denna hacker e ? int kan det vara en tjej iaf, tjejer brukar inte vara så datakunniga :P vil du avslöja för mig vem du är ? annars kan jag bara göra ett sista val och byta lösenord :P då kommer du inte in mer hahahh :pvad smart jag e :D thiihii
SHIET HACKER TAR ÖVER MIN BLOGG !?!?!?!!?

ajja ifs har jag inte så mkt att skriva på denna blogg så :P

har väll inte hänt så mkt bara varit med en tjockis på sistonde lekt lite och gjort lite skit :P och snart är skolan här =( orkar inte även om jag har haft ca 3 veckor lov :D btw tentorna gick okey fick godkänd på bägge de senaste :D
ojuste ja :D snart så kommer min efter längtande n95 :D:D hoppas jag :D
wiee sen ska man byta skal på den till rosa ahhahah XD tydligen är den jag köpte sand färgad =/ inte fint, hade det varit en plum färgad skulle det vara bra men dock inte ........ få se om jag kan hitta ngn fin kombination på skal :D

oså så gadget galen man är har man åter checkat upp mp4 i china fronten :p det har tydligen kommit en ny pmp :D RAmos 970 med samma 3'' skärm som oppo s5i som kan spela rmvb men dock inte flv filer. RAmos har inbyggd högtalare och sdmicro slot,  är betydligare billigare ungefär ca 6-700 kr borde man inskaffa en ny sådan mp3 eftersoom jag sålde min clix ?
menmen det blir efter min n95=) kanske kan nöja mig med batteritiden hos n95an endå vi få se =)

image234
Min blivande :D

image235

RAmos:
skärm: 3'' WQVGA
upp till Micro sd 2 gb
inbyggd minne 4gb
pris ca 600kr
Video: rmvb, avi, m.m upp till 30 fps.
video time: 3-4 h
mp3 time: 12 h
övrigt: inbyggdhögtalare

Oppo:
skärm: 3'' LTPS
inbyggd minne 4gb
pris ca 1000kr
Video: rmvb, avi, dat, flv m.m upp till 30 fps.
video time: 4-5h
mp3 time: 10h
övrigt: touchknappar

which one ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0