14 månader idag !

image257

Yes, idag är det ju själva kvinnodagen på vår 14 månadersdag :) haha lite coolt.
Det har vart massa festligheter i vmo idag, bl.a på Deisgnhotellet...massa designsaker,fika,middag med mera.
Men men jag firade ist själv hemma med o baka jordgubbsgrottor, dammsugning och en snabbis till Ica .
Hade tänkt och plugga idag men det har ännu inte blivit av, kanske hinner nu 1 timma innan Melodifestivalen börjar, det är andra chansen i Kiruna idag, Carola är bland annat med däär.
Men som dem flesta har sagt så tro dem att Perelli tar hem hela skiten iår med hennes låt Hero.
Iof, hon vann ju 1999(tro jag) med låten tusen och en natt....sen vann hon hela Eurovsion oxå, fantasktiskt bra gjort av henne.

Yess....ska smaka på mina grottor snart när dem börjat kallna en aning. Tro jag hade i för mycket margarin om jag ska vara ärlig, tyckte att degen va lite torr i början så la i lite mera margarin. Aya whateva  =)
Brossan drog sönder ena mina gris öra nyligen, men mormor fixade den :) sååå sött av henne :)
Aya, dag och fixa lite foooood. Sen maybe plugg, sen mys pys framför tv med massa snacks och godis :) haha kommer bli tjock som hunnie säger =) men jag bryr mej inte ^^

// Hacker^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0