Hej!

Var ett tag sen man bloggade ju, har inte hänt speciellt mycket på sista tiden.
Har varit jätte lat kan jag iaf påstå ! sådär lagom mycket usch !
Hmm...förra veckan ? el jag tro d var förra helgen ja, så shoppade jag med S. i jönköping, hittade massor av fynd.
Har även beställt min efterlängtade jacka som jag länge velat har, har ej hittat den i butik, föutom en grå i stlk 42 ?! så vart tvungen och beställa online, hoppas den passar mig :)
Har praktik nu för tillfället dessa veckor, fram till vecka 12. Är nu på ett Värdshus, trivs jätte bra faktis, älskar Weronikas flin, och hennes alldagliga mening, " Det var vell inte helt fel" tjejen älskar och fika :) el iof, det gör hela bunten där.
Dagarna känns snabba nu för tiden, dem rinner iväg som vatten. Och snart börjar påsken närma sig, då ska Älski komma och hälsa på mej :) vi ska ha det så myyyyysigt tillsammans.
Jag tror jag har blivit beroende av www.tradera.com , det är verkligen en livsfarlig sida om man har pengar och är som mig, vill ha ALLT, finns massor av fynd där asså..och idag fick jag hem min söööööta MP3 som jag köpte där av en Värnamobo ;) bild kommer nedan :) den e sååå gööllig asså, Walt Disney , musse pig, black :)
Nu börjar Outsider, ämnet handlar om, jobben ingen vill har, handlar typ om sånna som har hand om döda människor och gör dem fina och så innan begravning medmera :)
Bloggar mera sen om jag hinner :)

Bild på min nya Mp3 =)

image256

// Hacker ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0