11 november 2008

länge sen man bloggade och uppdaterade :p ayiaa har iallafall uppdaterat en profilbild hahahah :p inte för att det är en bild på mej =) har ändrat lite i min lilla musik spelare med ett par nya låtar så enjoy ^^

har väll inte hänt så mkt på sistonde, känner mig bara nere och inget ork. Har inte äns orkat plugga, inte gjort ett piss. Eller mjoo pluggat lite har jag väll :p men sedan gjort massa skit som jag inte borde hahah :P

har du iaf fått mitt Edge kort :D beställde den för en vecka sedan men de hade inte uppdaterat statusen och stog bara att jag inte hade betalat när jag hade förskottsbetalat :p ringde in men ingen svarade :p de svarade heller inte på mail :p fuckad företag hahah :p senare så tittade jag på en kommentar om sidan på prisjakt :p stog att de stal saker :P ngn hade skickat in sin spelkonsol för lagning men de hörde aldrig av sig efter dess och han fick inte tillbaka sin konsol XD men när jag trodde att hoppet va över och tänkte betala en annan sida för ett nytt köp så kom paketet prcis ett par minuter innan jag skulle lägga ordern :D (jaa man blir inte alltid lurad, som jag brukar bli :P  kortet funkar prima allt man kan önska sig :D nu fattas det bara ett 8 gb kort så har jag åter sena kvällar med min kära ds hahahah :p

far min fyllde år igår och jag och mina syskon visste inte vad vi skulle göra så vi bakade en ful tårta med kärlek hahah :p den ser ganska äcklig och sliten ut men 100 procent by love :P

eftersom far har apa som kinesisk stjärntecken ? eller hur man kallar det så är det en symbol för honom hahah :p

tyvärr fanns det inga batteri kvar när jag skulle ta kort på maten :D wieee det va himelsrike :D morsans lagning kombinerat med farsan( han lagar sällan mat, men väl när han lagar kan ingen sluta äta XD) tjock blir man iaf :D


hade tråkig så gjorde en hand made kort till honom :D det sen MYCKET sweetare i verkligheten :P användes enbart en sax, direkt klippt :D skillad va ?! :D munnen coh TUTTARNA vara flikar som gör att det ser lite mer 3d hahhah :P jaja kreativ är man iallafalll :P


så har vi en annan liten sak som jag gjorde för att testa en annan sätt att ha kortet på :p liknar faktiskt mer Mai än en gorilla hahaha :P kom på senare att jag förväxlade gorilla med apa :p så den fick en svans :p har alltid för mig att gorilla är en vuxen art av apa :p trodde att apor blir gorillor när dem blir äldre :P men brosan rättade till mig :p

oså måstre jag bara visa denna som jag gjorde för ett tag :p erkänn underbar :P också bara med sax och fantasi :D älskar denna hahahh :p ligger just på mitt bord :D haha jag har märkt att klippa saker är som att rita :D lika kul :D

ne nu måste jag käka mat :D och gissa vad det blir :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0