17 november 2008

idag har det inte hänt så mycket fett seg och tröttsam dag :p va i skolan fett tidig och slutade fett tidig ahhahh :p endå kunde inte somna igår så höll min SM lite sällskap, eftersom hon hamnade i samma situation som mig, vi är verkligen sm hhahah :p ifs inget att vara glad över det som har hänt.. hoppas att du mår bättre nu ^^ du ska få en bild som är till dig sen hgahaha :p  

 

jag hade det ganska trevligt igår. Det va ganska länge sedan jag vandrade runt stan i linköping. Så bra som jag va så fick jag med min lilbrosa dit :D:D han som aldrig tycker om att gå på stan m.m :p fick iallafall med honom hahahah :p ifs så mutade jag honom om att leta efter en externhårdisk till honom :p (ah han skulle betala för den själv, så rik är jag inte XD) Det enda som va jobbig med denna trip va att det va skiiiiiit kallt :p frös fan arslet av mig :p och ingen som ville krama om mig hahah :p nemen jag och brosan frös utomhus i hmm 40 min hahah för att vänta på en tjock kvinna som skulle anlända till linköping, som kallad Mai. Yepp så vi träffade Mai och hennes syrra (minns inte namnet på henne ahhah :p så glömsk är jag) båda va kineser som va rätt gulliga hahah :p Enligt Mai va hon längre än sin syrran men så blind som jag är tycker jag tvärtom ahhaha :p  ajuste ja vi träffade också David, en släkting till Mai som hon KÄNNER fast aldrig ha Träffat ahhah :p ta man det som att man känner eller inte ?:p Om jag tänkte efter så gick David och Mais syrra skitsnabb ahhah äkta kineser som löper :p 

jag förstod mig inte på en punkt :p varför ska just alla kvinnor slå på mig för XD jag är ju fan snällaste kinesen som finns :p men endå så kommer folk med sina knytnävar :p  som kineser säger ''hou yan mou hou bo'' (snälla människor kommer inget snällt att hända dem) hahha eller det va nog min egen mening för kinesernas mening är tvärtom ahhah :p ja det blev iallafall glatt Mai fick många bilder på asiater som va sällsynta i linköping hahah :p hon bara sprang efter dem och fotade XD ajuste synd att Mai inte tog kort på sin syrra vid bussen då hon pillade ensam i sin mobil :p (hon satt ensam på två sätte)(Mai lämnade henne ensam hahah och pratade med mig, dum Mai e) jag tyckte det va så himla gullig hahah :p nemen det va trevligt att träffa dem en stund.

jag och brosan min fortsatte in till tornby när dem kickade av oss i bussen, letade hela hmm 3-4 timmar efter hans hårddisk och ett schack spel ahahhah :p men hårddiskt hittade vi inte men efter ett jäddrar letande hittade vi ett schack spel till rimligt pris, på hela 90 svenska kronor :p  mjoo vi träffade på becky också som makke älskar hahahah :p brosan min har aldrig i sitt liv förlängt en hemfärd med 1h för någon, inte äns för mig :p titta vad gullig becky är hahah hon bjöd oss på kexchoklad och korv :D hahah :D som vanligt ville hon inte ta emot mina hjärtor :P 

det va allmänt en trevlig dag, vi kan säga att vi gick pararell i stan med min SM med hahah :p hon va också i stan långt borta fast med sin pappa =) undra om hon hittade en laptop sen :p 

ajuste när jag kom hem tittade jag klart min Code Geas :D

så bra den är :D sammanlagt ca 50 eps en kombination mellan gundam och death note :D riktig nice :D ifs inte riktig lika bra som gundam 00 men ingen kan motstå Kallen eller C.C :D blev löite missnöjd med slutet dock :p 

animen utspelar sig i Japan som britannia (amerika ?) har tagit över och har tryckt ner alla japaner. Så livet där är ganska dålig då jämnställdheten(säger man så?) inte finns. Helt plötsligt dyker en student upp som är från britannia(övergiven prins)  och nämner sig för Zero och ska hjälpa japanerna (terrorister) att få tillbaka sitt  eget land, till det får han en övergudlig  kraft vid namnet geass  av en mystiskt kivnna vid namnet C.C. Med Geass kan zero  manipulera(?) människans vilja... så klart när det finns en kraft finns det alltid andra krafer som kan motstå den kraften....

nu till bilden till SM :D ja en bild på min inköpta schack bräda hahah :p

När livet vänder sig och gå mot dig får du inte ge upp hoppet som finns inom dig, det är svårt att kämpa, även om du är ensam på schackbrädan så är du endå inte helt ensam, de pjäser som är ute i spelet finns fortfarande inom dig djupt i ditt hjärta och med deras styrka kommer du att klaravad än du möter.

 

 

ajuste ja jag kom på en sak som är till pongi men få se om det blir av hahahah :p jag e ond :D

hahahh fattar inte vad jag ville säga menmen hahah :p peace :p

 


Kommentarer
Postat av: Sm

aww SM du gör mig helt rörd här :')

du har tänt mitt ljus igen :D så tack för ditt sällskap igår när jag behövde det som mest..vi är verkligen true soulmates ^^)

och jaa tack vare dig hittade jag nog en laptop :O

2008-11-17 @ 12:36:56
Postat av: Mai.. -.-

MÅSTE DU FIXA MIN BILD TILL SÅ FULT?!?!?!

Men iaf.. jag vill heller inte att du skulle ta orginal bilden.. =/

men ändå.. jag e väl inte fet?? =S

ujuj.. värst va du snackar skit om mig! xP

DET SKA JAG KOMMA IHÅG! >=(

fast trevligt att träffas. =)

2008-11-17 @ 16:37:28
Postat av: peetah

Sm: vad blev det för någon laptop ? :D hahah lungt jag finns här för dig ^^



Mai: vadå ful :p jag gör alltid sådana bilder, ingen har klagat XD ja lungt du glömmer endå efter kvällen :p

2008-11-18 @ 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0