25 november 2008

hihihii sitter just nu och matar i mig pytt i panna med ägg :P gud vad jag hatar ägg :p särskilt när dem inte är helt stekta :p när gulan bara rinner och smakar skti XD men STEPHY älskar ju ägg :P hmm igår satt jag och funderade i hela en timma på att om desgina min blogg XD jag funderar på en stephy tang design :D:D::DD en sådan fans som jag måste ju ha en blogg utifrån henne som design <3 dock har jag massa varianter av hur bloggen ska se ut. Det tråkiga är att jag inte kan photoshop :p annars skulle skitet vara mkt lättare, ah på tal om det så behöver jag en ny dator först XD s¨f¨r v'öö fixa det när jag har skaffat en ny laptop :P kommer säkert aldrig att bli av så snål som jag är XD

Helt sjukt har tänkt på Code geass under hela veckan :p även om jag såg klart på hela animen så har jag en stark känsla att vilja ha en fortsättning :P det brukar aldrig hända mig att jag skulle vilja ha det :p eftersom det endå va officielt slut. Kanske kommer seasson 3 who knows :D:D ni som inte har sett den än WATCH :D CODE GEASS!

oh btw jag såg på pongis plogg att hon vek hjärtan av sugrör ?:P jag kan med XD hahah ville bara skryta lite :p dock så undrar jag hur man viker hjärtan av sugrör, fast inte sådana som är platta utan, typ som stjärnor i 3d format XD har för mig att det ska kunna gå...

jag såg en mycket intressant artikel här om dagen i en ''bak gwa'' tidning :p där en kvinna hade två stycken huvud. Hon(kvinnorna?) hade det sedan hon födddes dock så ville hon inte göra operation och nu är hon vuxen och lever med det =) själva figuren är väll en människa med vanlig kropp men med två hals och var sitt huvud. Hon ser exakt ut som vilken vanlig människa som helst (nästan). Det intressanta är att båda huvuden(?)(ursäkta min svenska är dålig XD) har full potential funktion som ett vanlig människa, bara det att de delar organer. Man kan säga att det är två människor i en kropp. Bägge har till och med var sitt id och vart sitt namn, två olika personligheter. Jag undrar dock hur det funkar med prov och grejjer :p får dem göra var sitt eller gör dem ett ? genier ju 2 brain. jag har en liten fundering, måste de två äta samtidig :P eller räcker det med att den ena äter och den andre sover ? måste båda känna trötthet samtidig för att kuna sova ? kan en vara vaken och den andra sova ? och så hur styr de kroppen ?  eftersom båda hjärnorna är i funktion och de är två identeter så skickas det ut olika signaler från hjärnan till kroppen beroende på om det är A eller B som vill göra något, kan signalerna krockas ? blir det svårt att hantera signalerna till kroppen ? hur skulle det vara om någon av dem blev sjuka ? mår den andre också dålig ? jag tycker att detta är skit intressant...
 jag tycker att det är starkt av henne att vara den hon är =) kämpa =)

oh btw såg också här om dagen en ny munskölj som såg skit fint hahahXD

ny 6 in one och i lila färg :D:D:D:D:D:D:D jag ska börja använda det när min gröna tar slut XD lovely färg :D


en annan sak till :D har bilvit beroende av detta :D majs bollar :p typ som cheezeballz dock gjord av majs smakar skit sött :D:D:D tror att det endast går att hitta på kina bussen ? vet ej men man blir beroende :D:D

Kommentarer
Postat av: Phuong

"Pongis Plogg"? :O Skrev du så med flit? :O

2008-11-25 @ 19:52:18
Postat av: Tess

kinabussen is the shit (H)

2008-11-25 @ 21:18:06
Postat av: Peetah

hahah nej var för snabb i fingrarna :P var inte s värst van med borsans tagent :p beklagar hahha



yeppyepp kina bussnne is the shit dock så trångt där inne :p + massa tanter :P

2008-11-26 @ 12:00:07
Postat av: Phuong

Jag brukar inte gå upp på kinabussen :P För då ser jag ut som en jätte >_< Haha....ser en massa tant-huvuden :P

2008-11-26 @ 12:04:21
Postat av: peetah

whuuuut är pongi så lång ?XD

2008-11-26 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0