26 november 2008

 

surfade runt idag på www.pmptoday.com och hittade en ny mp3 :D:D från creative :D säkert mycket lockande för tjejer ? hahah till och med jag vill ha en sådan bara för att vara lite fag XD

hight and mighty color har släppt en ny album :D:D håller på att tanka ner det hahah så fattig som man är så har man ej råd att köpa skitet :p hoppas UVERworld släpper något nytt snart :P hmm det va länge sen man hörde något om cantonesiska rap :P kom igen lmf eller mp4 ny album skadar inte :P but vill dock ha slö mandarin rap efter som jag lär mig ''mandarin''. Har dock varit så himla lat och full med ångest på sistonde, har inte varit på lekton -.-!! måste få upp min motivationen, ifs snart tenta snart och jag ligger väl såsidär 6-9 kapitel efter kanske bättre att satsa att plugga hemma ist...

 

och btw jag var duktig i går och började att läsa en bok igår hahah :p inte brukar peetah läsa böcker inte :p har tänkt att börja läsa böcker så man kan förbättra svenskan. Eftersom jag suger allmänt i språk :p kanske vore något :p på började iaf på en hmm 400 sidig -.-!! dektetivbok, boken heter pyramiden ?, va ganska ointressant haha läste 50 sidor igår kväll :p dock så ville jag ha något bra dektetiv, men tror nog inte att jag hittar någon bra med flera fall under en bok, de flesta är bara om ett fall. Jag vill ju ha känslan som när jag såg Detective Academy Q eller liar game, typ något sånt mystisk tänkar strategi sak dock är det tv serie och japanskt. Undra om det finns något sånt på böcker ? kanske lite svårare att beskriva det med meningar. BUT BUT någon bok att rekommendera ?


Kommentarer
Postat av: A.

Pyramiden av Henning Mankell?

2008-11-26 @ 12:50:38
Postat av: Peetah

vet inte vad färfattaren heter men det stämmer nog :P läst den ?

2008-11-26 @ 12:53:46
Postat av: A.

Ah, typ 5 sidor, skit tråkig och läskig:P

2008-11-26 @ 13:07:17
Postat av: peetah

hahhah XD jag tyckte den inte va så läskig :p mest mer tråkig i början men sedan händer det lite saker :P en mord och en brand :P skulle vilja byta bok men hittar inget som är bra -.-!

2008-11-26 @ 13:27:04
Postat av: Phuong

UVERworld släppte ju en ny singel den 19:e november :P

2008-11-26 @ 16:27:13
Postat av: peetah

whut när jag fyllde ?:P mjoo ifs såg det nyligen men jag vill ha album hahahh :p orkar inte med singlar :P

2008-11-26 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0