27 november 2008

GRATTIS sandra :D:D idag fyller sandra år hahaha :p hoppas du har en superb dag =) med massa kramar och presenter :D och en stoor fet tårta :D nu är du i samma level som oss 88or :p djok lei yat yat leng ga yat yat :P

jag har nyligen ätit XD yepp det blev

som mat hahaha :p blev sjukt sugen på det =)

nuvarande sitter man med en c-vitamin dryck från tablett och surfar :P det är ganska gott hahahah :p woow tittade på min vostro 1310 idag som vanligt :p hahahh morgon rutin hos dell XD nu har dem finally sänkt priset på den 500 kr :D om det nu blir gratis frakt med så slår man till XD eller ifs jag kan ju slå till redan nu men palla inte :D
jag börjar fundera om jag verkligen ska ha en 13 tummare ? eller ska man satsa på 15 tummare ? eftersom mina ögon är så pass dåliga XD


Kommentarer
Postat av: Becky

bara så du vet så täcker stephy bilderna din text -_-

2008-11-27 @ 18:38:33
Postat av: A.

Inte hos mig iaf:P

2008-11-27 @ 18:48:37
Postat av: peetah

hmm det täcker inte hos mig heller ?:P vad har du för upplösning på din skärm becky :P

2008-11-28 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0