GRATTIS PONGI :D (?) 18 November 2008

Yeah yeah :P idag den 18 november fyller pongi år ? om inte mitt minne sviker mig hahahh :p jag brukar sällan komma ihåg saker brukar bara komma ihåg (onödiga) saker XD dock så har jag ganska tråkig nu och orkar inte plugga så jag satt och målade lite i paint :P

men först ska vi sjunga :D till pongi och min kusin som fyller samma dag :p båda kvinnor, jag önskar er lyckliga dagar framför er med massa mat och bli glatt och tjock XD ah tror jag förknippar lycklig med tjock :p för lyckliga människor brukar inte ha beskymmer eller stress därmed rik på näring :P i överflöd XD ^^

Jag på er leva, jag mår er leva .....hurra hurra :p kan inte hela låten hahahah :p

Chuc mung sinh nhat Pongi (du fyller väll idag ?:P)

seng ri kuai le Maria my kusin :D 

nu till min gissnings lek :p eftersom jag har så tråkig :p 

här är ett par bilder på pongi :P

: pongi som orginal söt snäll flicka när hon får godis som hon vill ha (erkänn fin va ?:P (made in paint by me and my mouse :P med fatasi haha)

:en nörd version av pongi i hamsap humör format hahahaha :p när hon är riktig ond hahah

och tillsist en pongi nörd som är förbannad :p 

hahha jag vet det är samma bilder alltihop :p men jag kunde inte låta bli att måla ansikts utryck :p

hahhah fan vad skillad jag är egentligen ahhahah :p 

hope u liked it..

Name: Pongi ett mycket fint namn med kineiskt klang :p även om hon är vietnames, wannabe kines :p jag vet att hon idoliserar kineser som jag :XD

ålder: ser ut som en 17 åring men bete sig som en kärring :p alltså wannabe gammal :p 

ögonfärg: självklarast brun som alla andra kineser :p dock inte lika små ögon som vissa  kineser har, inlusiv mig :p

hudfärg: någon mörkare än vanlig för hon älskar choklad

hårfärg: orginal svart med lite brun från då tidens färgade hår. Medellångt hår som når till axlarna.

Intresse: hmm hon gillar alla sorters mat från kebab till nuddlar, älskar mest asiat mat men potatis funkar med. Godis är hennes största intresset :p samtidig som hon sitter med godis påsen kan hon aldrig leva utan datorn och taiwanesisk drama serier XD = datanörd som sitter med snacks :p och strävar efter kärlek :P ajuste glömmde en annan intresse :p BECKI XD

dröm: att bli tjock :D som sagt tjock = lycklig, samt att hitta sin riktiga prins :p eller hon har redan Becki så det kanske inte räknas :p

personlighet: En mycket snäll tjej innerst inne som är mycket lekfull och glad, engergirik. Leker ibland elak och mobbar andra men samtidig som hon själv blir förvirrad, alltså en mycket omtyckt människa :P gillar att diskutera om alla möjliga saker och stå för det hon säger och är. Ibland kan hon bli lite småtjurig men det brukar lätt att bota med lite sötsaker. 

favoriträtt: ÄGG, äggbert XD

favoritfärg: rosa:D för alla gillar det och hon måste följa trenden :D

 

Level: 20

strength: 19

stamina: 35

defend: 27

luck : 15

 

ayiaa orkar inte leka mer hahahah :p peace 

 

 


Kommentarer
Postat av: Phuong

AAAAAHHHHH!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D !!!! Taaaaaaaaaaaaack! :D Bilderna beskriver mig riktigt bra ;) Aaaawww va gullig du är peter :D Haha vadå beter mig som kärring? Jag fyller 20 år, jag ÄR kärring ;)

2008-11-18 @ 11:33:43
Postat av: Phuong

Me like like like like like! ^_^ applåder faktiskt ingen som har dedikerat ett inlägg till mig förut (A)

2008-11-18 @ 11:39:05
Postat av: Peetah

hhaahh vaddå kärring :p nej du är ingen kärring för om du är en kärring är jag en gubbe -.-!! i DUN want to :p



hahaha ska jag känna mig speciel?:P

2008-11-18 @ 12:20:19
Postat av: Phuong

Jag är inte kärring o du är inte gubbe då? ;P Jaaaaaa det ska du! ;P När fyller peter år då? Vf har jag för mig att det är 19:e? :S

2008-11-18 @ 14:36:37
Postat av: Peetah

whaaa över lycklig jag är speciel ahhahah XD

jasså vad får du det ifrån :p

2008-11-18 @ 17:41:30
Postat av: Phuong

Jaaa känn dig speciell ;) O din blogg är den enda jag bombar med kommentarer på ;P Haha...jag har för mig att du sa det till mig för längesen :P Men du fyller ju imorn :P

2008-11-18 @ 18:55:09
Postat av: Becky

whaaatttt :-o, nu blir jag juh aviiis!!..varför får hon värsta inlägget i din blogg men inte jag ??!!! buähähähähähäh....dumma peter...:-( :'(



För övrigt; grattis till min chuckis xD moaahhhh xD

2008-11-18 @ 23:13:52
Postat av: Phuong

Jag vet att du fyller år idag, men jag är ändå så osäker petäär :P men iaf...så hoppas jag att du fyller år, för jag la upp en grej till dig på min blogg ;) Saengil chukha hae :)

2008-11-19 @ 09:20:13
URL: http://hiyayaka.blogspot.com
Postat av: Peetah

Becki :p det va för att när du fyllde år så var jag inte så värst inne på att blogga hahahah :p men åt andra sidan har du ju en tvilling power watch som inte hon har XD



pongi: what da hell du har aldrig sagt något om att du har blogg !!!:P ayiiaa nu finns din länk med på min huvudsida XD

2008-11-19 @ 10:14:44
Postat av: peetah

btw pluggar pongi i karlskoga eller i örebro ?

2008-11-19 @ 10:41:31
Postat av: Phuong

Petäär du frågade aldrig ju ;) Becky vet om att jag är värsta bloggaren ;) Jag länkade faktiskt också dig ;P Pongii pluggar i sämsta, sugiga Örebro :P Suger ass :P

2008-11-20 @ 22:54:23
Postat av: peetah

dooooh måste man fråga XD becky sa något om att du hade två stycken give me give me XD

2008-11-21 @ 10:15:33
Postat av: Phuong

Hihi klart annars vet jag ju inte :P Hihi räcker det inte med en?;)

2008-11-24 @ 23:20:19
Postat av: peetah

hahaha mjoo men nu när ni alal säger att du har en A blogg som är ''orginalet'' låter det mkt kulare hahah :P elle ne jag ska inte vara så strävande :P jag e nöjd att jag har fått pongis blogg utan att kunna kladda XD

2008-11-25 @ 13:32:28
Postat av: Phuong

A bloggen är inte så rolig som en del tror ;) Hehe...neee...jag tycker det är ångest med o ha kommentar-knappen så jag kör med en cbox endast ist :)

2008-11-26 @ 12:06:35
Postat av: Peetah

hahhaha vad handlar A delen om da ? ja jag vet det e jobbig :p man får gå runt o se om man har fått en kommentar :P smidigare med cbox :p

2008-11-26 @ 13:34:31
Postat av: Phuong

Haha har du märkt att ända sen jag började hänga här så har du fått fler kommentarer? ;) ;) haha

2008-11-26 @ 21:19:42
Postat av: peetah

ahahhh ska jag tacka dej ?:D

2008-11-27 @ 11:43:42
Postat av: Phuong

Näää ville bara show off littö ;)

2008-11-27 @ 20:13:52
Postat av: peetah

hahhahhahh ^__^

2008-11-28 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0