jag hatar dell 29 november 2008

yepp igår så fick jag ett mail från dell, det stog att man kunde få 10 procent rabatt på ett system anntingen en xps eller vostro serien, om man handlade över 4600 kr ! Gud tänkte jag äntligen kom mirakeln som jag väntade på. Blev skit glad över att äntligen kunna inskaffa min efter längtad laptop :D::D:DD:D:D:D satt genast igång med beställningen, man fick en kod att slå in i kassan för att få de rabatten. slog in om och om igen funkade inte -.-!!! så jag ringde upp dell och så svarar en kvinna att jag varken kunde få rabatt eller konfigurationspriser -.-!! eftersom jag va privatkund som skulle handla en företagsdator. Men vafan jag betalar ju förhelvete momsen ffs!men dete skulle inte räcka. kvinnan påstog att jag fick betala fullpris från den längsta konfig till uppgraderad. Vad jag räknade ut såfår jag punga ut 9800kr för en dator -.-!! och enligt vad jag endast får betala om jag kör en beställning via hemsidan utan rabattkoden betalar jag 7300kr. Jag pratade säkert med fel person. Det som är så dålig med dell är att alla deras telefonsäljare ger ut olika svar och olika priser ( har ringt in ett antal gånger under dessa månader) är så trött på dem. Kan dem inte komma överräns om en sak bara ? ffs ! men efterso jag har kärat ner mig en vostro 1310 så kommer jag att inhandla denna laptop under denna månad varken om rabatt finns eller ej. Kommer garanterat aldrig mer att ringa in till deras fuckad telefonsäljaraavdelning mer.

 

kom igen dell ge mig frifrakt XD  frakten är fan satans dyr går åt 400 kr nu ? innan va det 250 sen blev det 300 o nu 400 omg :P dell kan dra o suga sugrör :P 


Kommentarer
Postat av: Tess

jag håller fullständigt med dig..! vi gör sushi av de nollkoll-personer som jobbar på supporten..!



2008-11-29 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0