PEETAH 20 år :P- 19 November 2008

yepp för 20 år sen va det just denna dag som en guling kom till denna värld, hela 2-3 månader tidigare än förväntat. Enlig kinesiskt mytologi  ( jag vet inte äns vad det är hahah) är barn som är födda vid den 7e månaden ett geni :P ( yapp jag tackar jag är ett geni:P), så finns det också vissa som kallar dem för 7 månaders IG-barn :p (vincent den jävel XD). Tiden går snabbt och vipps är man 20, känner på mig att rynkorna börja komma och fasan vad jag tappar hår :P Tack till min familj som har hållt ut med mig under dessa 20 år och framöver :p utan er skulle jag varken finnas eller kunna tränga mig igenom dessa år. Jag är en person som inte gillar att kommunicera :p eller rättare sagt har svårt för mig att tala och uttrycka mig. Det jag säger eller bete mig är inte alltid det jag menar, om någon gång ni alla uppfattar att jag är elak mot er så är det inte meningen. Jag har gjort mycket misstag i mitt liv eller har det endast bestot(finns inget ord som heter så:P) av misstag ? jag ville bara tackar er för att ni finns där, inte bara min familj utan till er alla som är mig nära, även de ''internet buddy'', finns vissa fall där man inte kan tala med någon, det är tur att ni finns, och det brukar leda till vänskap hahah :p

hahah jag ville egentligen inte äns bli påminnd om min födesedag :P så jag tog det som en vanligdag bara ....

yeppyepp till min dag :P  hur ska man säga det började med hmm sms attack hahaha :p läste i pongis blogg om att becki va först på att sms grattis till henne :p det gjorde hon även till mig med :p rankat nummer 1, hennes sms fick jag 00.07 :p jag börjar undra om du alltid tar tid innan du smsar :P märkte nyss att Angel va nr 2 ?:P 00.11 heere gud sover ni aldrig ?:P senare på dagen kom min kusins sms, SM, Lala, vincent, vicky, felix och sandra muimui :D tack för alla hälsningar :D  pongi känner du igen det? typ lite som din inlägg hahahh :P

jag vaknade ganska sent faktiskt :p så har iaf sprungit lite :D tänk er springa på sin födesedag (mirakel):D sedan så surfade jag som vanlig med brosans dator :D gick in på Pongis blogg :Dja du då ser man en detikerad(stavas det så? pongis ord) inlägg till mig hahahah :D så glad jag blev :D och en bild :

jag snodde den hahahh :p made by her ^^ du är också den första som dedikerat inlägg till mig :p (tror jag) Tack pongi ^^ btw man kan fan inte kommentera din blogg (skit störande XD) erkänn fin ? :p hon få lära mig photoshop någon gång :p SI FU

efter det så fick man post :D Annie skickade en super fin present till mig =) med (choklad också)

den underbaraste presenten under hela mitt liv
en handmade halsduk by herself. Paketet luktade lite snus(?) till början men när jag öppnade den kom en varm god doft som gjorde mig knäsvag, den doften som jag brukar lukta på, den lukten som jag trodde har försvunnit ur mitt liv. Jag fick med en grattiskort med, men innehållet tänker jag behålla för mig själv. Efterår när jag  läst det kunde jag inte hålla mig, mina tårar rann. Du är den första i hela mitt liv som har gjort mig falla tår för en present och för dig. Du gjorde mig så rörd. Varje gång jag luktar på halsduken tänker jag på dig. I will treasure it, i swear. ingen kan ta ditt plats i mig. Du är den underbaraste tjejen jag känner, Tack för presenten skit sweet av dig, och tack för att du finns (*det är det jag vill*)

sen efter det tvättade jag bort mina tårar och gick tillskolan och hade en helt vanli ful lektion :p

sedan fick jag ett sms av thanh :D hahahah :p vi hade typ bråkat och inte äns hört av varandra på flera månader, han ville gå i stan så jag hängde på :P blev inte som förr men det va iaf kul att han kunde släppa taget (lite iaf) av det som hade hänt =) jag tror inte att han visste att jag fyllde år :p men som mig va det typ det bästa han kunde ge mig som present =) även om vi inte sa så mycket ochså men tack thanh =)

sedan träffade vi på becky också och då fick jag en halv present :P

yepp en mobilsnörre hahahahahh :P nemen fick lite andra material dock så visas det inte upp här pga en anledning =)
vi gick runt lite vi 3 hade endå inte så mycket för oss :p iaf jag:P hhahaha märkte att becky blev lite avis på SM för att hon är min soulmate och att jag hade detikerat ett inlägg til pongi :p Dock så ska du veta att du är en speciell person för mig som jag kan tala till, en person som jag kan komma till när jag behöver prata ut, det är inte många människor där ute som kan vara det för mig, pga min trygghets känsla. DU är the ONE AND THE ONLY TVILLING :P så du behöver inte bli avis på andra :P Tack becky..

efter stan så lämnade jag becky för jag skulle hem och äta mat XD (så åkte tåg med thanh, tåget va propp full, och jag fick stå hela dagen -.-!!) eftersom det hela familjen väntade på mig XD farsan lagade mat :D wooow :D han som brukar laga så god mat men så sällan han står i köket :p

när jag kom hem så fick jag en stor kram av mamma som öppnade dörren :D jag gillar inte använda nycklar hahah XD
sedan fick jag veta att en arab har varit hos oss och lämnat en present :P

jaja inte visste jag att jag kände denna grabb men endå :p kebabvägen låter iaf en bra väg ahhahah :p
ja som sagt redan från kebabvägen så kan man redan fastställa sig att det är en person som har kommit med paketet :p och det är DAVID :p känn dig avslöjad:P  ingen älskar så mycket KEBAB som han gör hahah .P yeppyepp fick en present med :p och ett kort

ja ni vad sägs hårprodukter och ansiktskräm (?):P detta va från 3 gullingar vid namn: david, James och vincent:P och btw WTF JAG ÄR INGEN TJEJ :P (det står att jag har blivit en stor flicka med hahah)  är jag så fåfäng ?:P haha sikken jävlar eller menar ni att jag är så ful så att jag behöver göra en makeover XD hahhah naw men ni är så söta ni =) Tack Snygga david , Fula John och tillsist men inte mins Dumma james =) (stog så på korete säkert davids skrivande eftersom sällan han e snygg hahah) btw jag fick med 3 blåa påsar ?:P vad ska man ha dem till ? :p önskningspåse ?:P
Försökte ringa tillbaka och tacka men dock så är alla upptagna :P det svåra va JAMES :P den kinesen vad fan gör han snackar i tele 24/7 ?:P hahahh 

/glömmde nämna att john va den första som svor  mot mig hahah*)

men sedan va det iallafal mat :D

papsis lagade biff (ngaou pah) skit nice:D smakade suverän :D det smakade toppen, inte seg. Den va perfekt :D
en av de bästa måltiderna på året :D

Yepp sedan ringde det på dörren och gissa vem det va då :P jag öppnade lite försiktg och trodde att det va tvp araber som ville råna mig XD men sen så såg man lite tydligare att det va två gulingar :P KIm anh och Huyen :P se hur glad huyen är hahahh bara omfamnade mig och sa grattis :p ja du vår kram höll i exakt 5.67 sekunder  :p  hon va den första som jag fick kram från ? ne det va morsan  :p hon kom tvåa :p ja du,  huyen rusade typ sen in till morsan och hälsade, är min morsa så lockade jämnför med mig ? hahahah :P ja och kim anh va så dum mot mig jag fick aldrig någon kram :P hon är så elak mot mig hahahah :p yepp fick presenter av dem :P

yepp som sagt gulliga personer ger gulliga presenter :p titta så sweet :p  en mjukdjur har jag aldrig fått som födelsedagspresent :p brukar vara jag som ge ut :p ska jag döpa den till Kimanh eller huyen ? hahahh :p och perfekt en mugg :D behövde en speciell mugg som tillhörde mig :D Tack Kianh och Hiuyen =) ni är så gulliga ni =) btw det låg en prislapp kvar hahhah :p  Tack =) (btw min syrra tyckte att kossan? mjukdjuren va skit gullig)

ajuste ja måste få tacka KImanhs morsa som jag kallar henne :p vet inte äns hennes namn :p brukar alltid kalla henne så :p morsans bästis ?:P Hon gav mig en tårta :D:D wakakkakk tjock blir man :D Tack kimanh mamma :D hon är alltid så glad och positiv, ser ung ut med :D



fick ett kort med :p ja du vems verk kan detta ha varit :p hahhah :p Kimanh din kines :p hahahah jag är inte tjock! se på din mage först XD  jag tror inte att det e huyen som skrivit det iaf =) hon skulle aldrig ha gjort så miot mig XD menmen tack ^^

yeppyepp min dags verkar vara  rätt skapligt =) jag hade aldrig tänkt på att bli påminnd om min födelsedag :p Dock så är ju alla så söta och gulliga som minns :P jag borde ha manipulerat ert minne så att ni glömmer bort det :P ahopp påminnd att jag ännu är ett år äldre grrr :p men tack ska ni ha alla =) får nog bjuda er på mat någon gång som tack =)

Ni ska bara veta att inga kan replace er plats från mitt hjärta alla har en plats som inte går att ersättas av den andre, alla är lika viktiga =) det finns alltid en plats som är avsedda för varje person och där stannar den personen även om tiden ändras och saker och ting händer men så har det fortfarande varit där.......man ska aldrig jämnföra sig själv med andra för det finns ingen som är lik dig på denna jord, alla är lika unika 


ne tog fan år för mig att göra denna inlägg så drar mig nu =)
tack ännu en gång för presenterna och hälsningarna.....your my miracles

ensista bild som brosan tog som jag delar med mig hahah :p jag vet jag är ful :p



btw checkade in SMs blogg hon har också dedikerat ett inlägg till mig :D tack =)


Kommentarer
Postat av: Sm

naaew Sm vilken tur du har som har så många underbara vänner..! :) och låter som en oförglömlig födelsedag.. ^^)

2008-11-20 @ 16:13:02
Postat av: Peetah

de är inte mina vänner de är mina barn hahaha :p oförglömlig o oförglömlig :p jag gillar inte födelsedag :P

2008-11-20 @ 16:21:00
Postat av: Phuong

Verkar som om du hade en suuuuper birthday! ^_^ Grattis i efterskott..igen ^^ Jag var inte hemma igår så jag kunde inte bomba sönder din blogg med grattis :P Men men...vi får ta det till Jul ist ;) hihi

2008-11-20 @ 20:50:12
Postat av: peetah

hah?:P ska pongi bomba mig med grattis hälsningar i jul ?:P

2008-11-21 @ 10:14:19
Postat av: Phuong

Nej oh, med God Jul ist då självklart :P

2008-11-26 @ 12:05:15
Postat av: peetah

hahah då ska jag bomba dej med hahahh XD

2008-11-26 @ 13:33:36
Postat av: becky

haha, shit när jag kollar noggrannare, du har juh tvilling klockan på dej på sista bilden xD

2009-04-20 @ 01:30:53
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0