should i or should i not ? 21 november 2008

låg hela dan och tänkte, tänkte tills jag somnade. Vaknade och fortsatte, en seg dag. Har fortfarande inte fått någon svar än =( hur vill jag ha det? varför ska det vara så svårt? doften har spridit sig över hela rummet. Om jag tänker efter vilket underbar doft, en doft som gör mig så varm och gör mig vandra i en värld av drömmar. En doft som gör mig så kram sugen, en doft som gör mig av längtan och saknad. Doften som tillhör en viktig person som jag har sårat. kommer det att vara som förr ? kommer ett mirakel att ske ? jag har länge tänkt efter, båda viljan kommer och går, rädslan av att såra denna person igen, gör mig bara knäsvag. Fantasin att åter ha dig vid min famn låter  och känns realistiskt och skulle vara något att framkalla dock finns det andra saker som står i vägen. Jag har sårat dig djupt jag vet att jag inte kan göra något åt det eller lätta på ditt hjärta och det gör mig ännu mer less på mig själv. Det är som om att stå där vid sidan om och titta på hur en våg svepar över en nära person till en, utan att kunna göra något åt det. Vad ska man göra ?.....

Kommentarer
Postat av: Tess

aw Sm :/ det är bara du som kan bestämma vad du vill göra.. Jag hoppas det löser sig..om jag så ska spränga bort hindren..!

2008-11-22 @ 20:02:27
Postat av: peetah

sm hur blev det på din sida ?

2008-11-22 @ 21:37:41
Postat av: Tess

inget förändrat.. jag vet fortfarande inte vad jag ska göra..eller borde göra rättare sagt..

2008-11-23 @ 11:49:10
Postat av: becky

hm...jag har en skum känsla...känner jag skuld...?

2009-04-20 @ 01:33:46
URL: http://mdjileh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0