2008-10-14

denna dag gjorde jag klart min tenta :D:D i hela 4 timmar satt jag ansträngande och fokuserad på tentan utan att röra en smula på mej :p snacka om bra ryggmuskler :D skolans stolar e skiiiiiiit osköna, hoppas dem investerar nya. Ja under hela dan var jag inte ensam, från morgon klockan 6 tills 12 var syrran med mig, hon skulle också göra tentan i samma tentasal :P som tur va gick tentan ganska lyckat :D:D jag tror jag klarar mig :D:D

sedan eftrer tentan stack jag o syrran till hmm sydpolen datasalen och åt mat hahahah :p därefter bestämde vi oss för att dra och spela biljard har aldrig spelat med henen förr :P så ja det va rätt skoj. Och som planerad VANN jag med 2-1  ah ifs den sista matchen orkade jag inte mer så sköt ner den svarta bollen :p så vi räknar det som ett övergiven match :p så ingen förlust för min del hahahah :p



här tog jag en bevis bild när syrran fuskade !!!!!! så klart är hon en wannabee BECKY :P värst vad alla ska fuska hahaha :P



efter som det va länge sedan jag bloggade så får jag väll bjuda en bild på fina vy utan för mitt hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0