2008-10-28

 jag va faktiskt i skolan igår hahah :p va nära på att komma försent :p träffade på becky och emmelie i skolan och som vanlig mobbade becky mig =( så taskig hon är.XD

första lektionen efter tentan va rätt så tråkig :p den ända vi gjorde va att dra igenom tentan, nja så illa gick det väll inte fick en 3 och ett plus hahahah :p visste inte att man kunde få plus :P jaja men nöjd iaf. Det va tydligen en ny kines i gruppen som jag aldrig hade sett förr :p tror att hon talar bara mandarin :P 

idag så är man lat och är hemma :p men tro inte att jag bara slappar och äter bara mat :p jag ska faktiskt dra och plugga och träna lite senare, just nu väntar man på att magen smällter ner skitet :P va på buffe med syrran  och brosan, stället va inte så stort men det va massa folk dock alla över 40+ :P men det va trevlig längesen man drack ramlösa citrus till lunch :D jag ångrar mig lite att vi inte väntade tills fredag ist :p då får man ju TÅRTA XD ne men nöjd är man iallafall, inget mat hemma ändå :p åt sammanlagt 3 potatis, sallad, 4  bitar ''goda'' bröd, 4 fläsk skivor och 3 skivor  kastler :p det va inte små skivor inte hahahah :p ne nu ska man forts dega lite o sen plugga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0