2008-10-31

WIEEEE idag har Peetah varit duktig :D jag nämnligen tränat :D:D sprungit lite på löparband och gjort situps och armhävningar ::D:D:D hhahah så snart ska ni se att jag återkapat min ÄNDA ruta :D:D det va faktiskt riktig skönt att få en dusch efter träningen +  morsans goda mat :D känner mig så pigg och fräsh :D ngn som vill kramas ?:D:D

hahah har blivit en spelnörd på sistonde :D eller det kanske jag alltid har varit ?:D jag klarade nyligen  Castlevania: order of Ecclesia, en riktig grym castlevania spel :D iaf bättre än port of ruin eller vad den hette :p

titta huvudpersonen är riktig söt hhahah :P jag höll mig till denna spel tack vare henne XD

nemen det va rktig underhållande hehe men jag fattar inte varför alla castlevania spel måste ha slut bossen som Dracula :p han är så ful XD och riktig svår att döda :p iaf om man är trög som mig som inte kan komma på kombinationen till att klå honom :P

ne nu har man iaf inget mer att spela :p får nog vänta in på min edge flashkort som förmodligen kommer att palla med bleach: dark soul XD ifs klarat japanska versionen men endå :p ett spel som alla fighting gamers borde ha i ds :D

det har snöat här =( har blivit riktig kallt och blask väder.. man mår bara illa att titta ut genom fönstret... orka med höst alltså :p men dock bra endå så får man känna på lite mys i hemmet :D  ne nu ska man ner till vardagsrummet och mysa med familjen med en rulle film :D dock ingen p-rulle ^^

 


Kommentarer
Postat av: =( M..

sur OMG..! du har haft tid till det där, o inte hört av dig?! stick!

2008-11-05 @ 16:27:04
Postat av: Anonym

hahah va ?:P jag har ingen krona kvar på min mobil och kompisen har gått ut :p ska tanka på idag ringer dig senare :p

2008-11-06 @ 10:17:25
Postat av: aladin

sug

2009-04-20 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0