give me strength 2008-10-03

igår tänkte jag beställa min efterlängtade vostro 1310 med paket två :D dock på kvällen när jag skulle bekräfta ordern dog min internet =/ och inget jag kunde göra åt. Väntade till nästa dag då nätet funkade normalt då märkte jag helt plötsligt att CP dell hade höjt priset på min dator med hela 100 kr !!! dessutom var det inte frifrakt längre =/ så allt skulle kostade mig ca 350 kr extra huuuhuh för dem pengarna kunde jag lika gärna skaffa ett bättre batteri eller med intergerad webbkamera snyft* så nu måste jag vänta ett tag till tills dem drar ner priset igetn huuhhuhu och jag vill endast ha en vostro 1310 :p för resterande laptop som jag ser i blickarna är för dyra :p så jaa ingen dator på ett tag uhhuhuhu få stå ut med tvn som skärm och bli blind ett tag till.... tänkt om dem andra rea vostro mer =( feel like i will die huuhhuuh

idag bytte jag mobil nummer :D:D:D:D med Vincents avundsjuka slut nummer :D 1314 :D forever

hmm märkt att livet leker mig totalt hahah :p thailändaren ska dra ifrån skolan och ska flytta hem *snyft* till gotland... ahopp då ska han jobba ett år och sedan komma tillbaka och gå på basåret igen.... sedan ska ju H flytta av slutet av denna månad, det ska ifs thai med, och T är fortf lika cp huhuuhhu pluss att det är så mycket strul med skolan för mig hahaha ifs rätt åt mig :p om man är lat blir det bara så :p I WILL CHANGE !!! ska bli flitig ska bli som förr .... if i can.

har typ ganska fullt upp under helgen och under nästa vecka, under helgen iaf idag ska jag försöka göra klart mina 3 kapitlar går väll säkert in på morgon dagen med, dessutom ska jag göra de andra kapitlarna dvs 5-7, sen på söndan plugga på gamla tenta och tills måndag duggan (kap 1-4) hmm hinner jag verkligen ? jobbigt

fre: kap 13-15
lörda: forts + kap 5-7
 sönda: gammal tenta + kap 1-4 plugg
måndag: dugga 1-4, + plugg till dugga 5-7
tisda: dugga 5-7 + plugg till duggorna (12-13, )(14-15)
onsdag: ledig forts plugga till duggorna
torsdag: de två sista duggorna + översättnings uppgift
fredag: översättnings uppgift lektion

sen är allt över :D och fram till tisdag är det plugg till tenta

en jobbig vecka som fen :p jaa du vem tackar man dett för ? sig själv, om jag endå va flitigare :p det va tur att A inte kom ihelg annars skulle det vara totalt kört för mig :p

Tisdag: TENTA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0