pluggggggggg 2008-10-04

yeah yeah Ännu en lördag där man pluggar :p hahahha har inte pluggat så intensiv menmen bättre än inget. Känner mig faktiskt lite glad, nä rman nu har pluggat lite =)

till middag blev det färdigmat hahah :p skitgott med hmm potatisbullar ? :P helt underbar med en kopp milkcoffe made in vietnam :p  

samtidig som man pluggar asset av sig men endå inte lär sig något...=/

 

ne nu är pausen över ska nog fortsätta en stund med glossorna sen ge mig direkt på övningarna, har trots allt 2 kapitlar kvar för dagens planering, hmm klockan är så mycket 下午 一点半 hinner nog knappt med två kapitlar men får väll försöka, och sedan imorn får väll jag se hur mycket jag hinner med resterande kaptilarna....... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0