2008-09-03

jaa du det var ett tag sedan man uppdaterade sig på bloggen =)
ska nog börja skriva lite flitigare här =)

har inte hänt så mycket på sistonde bara det att basåret är över, och jag fick ickegodkänt på fysik B del prov 1 som gör att jag inte klara basåret helt och hållet :P jaa du vad ska man göra, pluggade aldrig på riktig typ :p gick bara till tentasalen och gjorde tentan :P men endå så fick jag 9 poäng :D och godkänd var naturligtvist 10 -.____-!!! menmen livet leker oss alla kan inte skylla på någon än mig själv. Men samma sak gjorde jag på tenta del 2 :P men där fick jag exakt GODKÄND :D så har nu iallafall fåt hem en kompleterings tenta att göra tills imorn :P har inte börjat med den ännu men ska slita mig senare efter maten. Har nu ansökt mig in på asienkunskapens kinesiska, väntar på svar från antagningen som tar år, eftersom studierektorn aldrig skriver under papprena och skickar dem vidare :p jaa du va lat man är :P 20 bast snart och känner sig fortf omogen :p kan inte sköta om sina studier och sig själv, katastrof alltså :p

va på japanskan igår eftersom jag va osäker på vilken kurs jag ska välja, dock verkar det vara rätt svår :p ligger nuvarande 2 veckor efter alltså måste jag lära mig både hiragana och katakana och kanjis  :P låter svår :p tar nog kinesiska iaf är ju liten erfaren i det :p bara lära sig alla tecken o sen utala sen klar :D blir ngo soft :p sen jävlar kan jag snacka mandarin med utbytestudenter som frågar om bussar hahahah :p efter som min engelska är på nivå noll :p

sitter just nu och mår illa som vanligt åt nyligen cornflakes :p stavas det så ?:p få se vad man kan laga tills middan sen .

har märkt att soompi.com är såå attraherad :p går in dit nästan varje dag ahah :P hittade ett forum om ulzzang mania hahahahh bilder på gulliga mäniskor :D wieee ett dröm ställe :D för alla pedofiler hahahahh :p nemen på artister .



denna bild hittade jag där :D påminner lite om beckys bild hahahah :p

kommer nog inte hända så mycket under denna dag än att sitta och plugga fysik hela dan :p hoppas syrran kommer hem snart så hon kan göra tentan åt mig hahaaha :P

ayiiaa får avsluta denna inlägg med en underbar låt av Nan Quan Ma Ma - ni bu ziang ta, 'lskar den låten <<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0