2008-09-08

i fredags va man på kinesiskan :D hahhah översättnings kursen, skit svår :p fattade inget :p till och med svenskarna kunde bättre mandarin än mig ahhah :p i och för sig har de 2 veckor i försprång, kommer damn att ta igen :p det va rätt okey för becky va med mig på lektion :p den tönten kunde mer mandarin än mig hahah :p läraren va en kines ?:p eller iaf en asiat kvinnlig och hennes skämt fattade iallafall alla utom  jag hahahh eller så är jag trög nog. =) tydligen hade alla fått uppgifter via mail o sedan vare genom gång av det på lektion, jag hade inget material ahahhah :p mobbad XD menmen det va iaf en asiat i klassen som tur :p en kvinna XD undra om hon kan kantonesiska ? annars va klassen ganska tätt, jag kommer bli mobbad hahahh känner inte en jävel där :p  men men idag skippade jag iallafall lektion är hemma och över kinesiska själv ist, eftersom de andra är så långt före :P ska nog dit imorn o bli utskrattad för en kines som inte kan sitt eget språk =)

ajuste ja va på kimanhs fest i lördags, det va helt trevligt =) särskilt stunden då jag skulle spela turk hahahahh :p och present öppningen :D vår present va fan bäst :D big mangokartong (mongo:P) :D med ett litet presentkort i :D ayiaa hoppas att kim anh har något användning för det =) hoppas hon hade ett underbar födelsedag =)  GRATTIS ännu en gång KIM ANH BEO =) btw vad söt kim anh och robin var =) äkta paret :p

ayiaaa snart så måste jag börja plugga :p vill ju inte skämma ut mig totalt imorn :p lite förkunskaper måste jag ha :p iaf de lättaste grunderna måste jag lära mig XD 

och btw CSN är oförståeligt :p måste fan få mitt bidrag snart :p annars blir jag fan pank:p behöver en nyyyyyyyyy dator :p

hmm vill ha en Lg, sony eller acer XD men hittar ingen billig som är mellan 12-14 tums XD

 

ayiaa dagens mv

 

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NtRv0OV6s34&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NtRv0OV6s34&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0