Hong Tien le hahah minns hela namnet :D --- Cherry blossom 2008-09-27


Är i skolan nu hahaah vaknade skit tidig för att komma till skolan och ? surfa ? ahhahah neda ska plugga lite senare bara lite lat av mig just nu....ajuste glömde nämna det är en lördag =/

plötsligt fick jag längtan till barndomen eller till den tid som man va ung och glad, ifs jag är forfaranade ung dock inte lika =) Då man kunde utan hinder dra ut och leka med kompisar ahhahhh det är så tragiskt att man växer ifrån varandra och umgås allt mindre. Så är det, livet består av många val möjligheter, alla har sitt och eget indiviell val och väg.

tragiskt nog fick jag nyligen veta att Joel ska flytta här i från, Mjölby uhuhhuhu :P men men broshan jag är alltid på din sida, finns här om du behöver mig =) ännu en som flyttar från denna vackra stad :p då blir det mindre vietnameser ahhaha kineserna dominerar :P

Joel träffade jag i Lagmanskolan, vi hamnade i samma klass och var de enda asiater som jag kan minnas, iaf under 7an tiden :p jag minns fortfarande då Tim, Vicktor (bästis då i tiden ahahh, grundskolan hamnade i samma klass i  högstadiet) och jag eller ja de ville ändra på den gamla tiden och ville försöka dra med dem tuffa grabbarna ahahah :p och försökte dra ifrån grabbarna från hmm vad hette skolan igen ? lilgårds skolan ? menmen tillsist så blev jag iaf vän med de andra ahahha :p och typ bytte grupp :P orka med grupper ahha :p menmen lagman tiden va rejält nice det var en underbar klass även om jag inte uttryckte mig särskilt mycket, men det är jag som personlighet =) Joel var en underbar person som kunde göra andra glad, han var mycket pratsam och kunde göra andra falla på plats:p va rätt avundsjuk på honom hahahah :p nemen som sagt asiater drar sig till asiater (inget romantsikt menat :p). Han va den som gav mig känsla att prestera bättre i skolan, typ rivaler hahah... känndes som om jag alltid ville bli bättre än honom, men inser att det inte går hahahah:p iaf inte på vissa sätt. Hm om jag tänker efter du är en av de få som jag har umgås med under den tid och inte lyckas tycka illa om hahah. Det händer så att numerea när man umgås med andra och är för tajt kan det kännas obekväm och för mkt kan komma till hat? okey inte så startk ogilla, rättare sagt kan inte umgås med en för mkt.
 
under tiden i lagman kände jag att Joel ändrades ahahahh:p han blev kaxig och dryg ahhahah :p mot de övriga i klassen :p Vad jag kände iaf i början att han va typ som mig lite blygaktig och så vidare men senare ändrades han :D helt oförvillig stog han mot vissa, men endå senare smältes allt och blev positivt. På tal om joel minns jag att han hette Hong Tien le hahah :P minns också att folk i klassen brukar driva lite med namnet =) ahh minns också att Joel gillar att säga ''din mamma'' på vietnamesiska när han är frusterad mot folk :p ohh shiet nu kom jag på en annan sak :D Joles engelska redovising :D:D:D då vi skulle göra en presentation om något inom 5 minuter gränsen :D ångra mmig att jag inte spelade in det :D Joel slog vad med andra om pengar om han sjöng en låt där hahaahh :p 

Joels presentation :p han började som vanligt med att berätta om sig själv, om jag inte minns fel :p typ blablabla my name is hong le and i live in mjölby blablabla :p efter ett tag så sa han typ, and now iam going to sing my favorit song, yellow subering ? minns inte om det va den låten ahahh men endå :p ingen musik, ingen melodi, bara tyst i klassen :p och han sjöng sin sång :D ahhahah det lät förjävligt ahhah :p han kunde inte sjunga XD men det va respekt fan :p alla i klassen iaf vissa killar :p försökte hålla garvet:p hahaah det som va kul var att mitt i sången så kommer en främling in och upphöll allt, men han gick till fel sal :p och joel började om från början med sången hahahh :p ännu en good piece of love ahhahh :p han sjöng typ som hmm.. läsa text ? sjöng typ inte i lungn takt utan sån nervöst snabbt takt hahahah :p RESPEKT FOR YOU BRO :D  sköna minnen :D ahahah ångrar stort att inte spela in det :p synd att det inte fanns kamera på mobilen under den tiden, varken mp3 var populär då :p så det va lite svårt att spara det :p

han är en person som inte sviker en och som finns där för varje vän.. man kan säga att jag beundrade honom ? hahah nej det där va för mkt hahahah :p

hoppas att du kommer trivas stort och ha det fett nice i örebro även om du ''kanske'' flyttar i slutet av nästa månad =)

nej dags för mig att plugga :P

Kommentarer
Postat av: Phuong-Chuuuckita

Hahahaha!!!! Ska joel flytta till örebro? Haha...örebro suger!! :P :P

2008-11-04 @ 15:10:03
Postat av: Anonym

ohhhhh min chukkiii har skrivit i min blogg wiee :D:D ah tror det inte en anning om han har flyttat än hahah :P vadåda ett snäpp närmare dig :p

2008-11-06 @ 10:19:12
Postat av: Chuckita

Hahaha värsta äran eller hur ;) Haha. Neeedå...jag har ingen kontakt med honom längre så :P

2008-11-09 @ 00:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0