kan man tänka sig att tiden går så snabbt ? 08-09-10

redan 10e september tiden går skit snabbbt =) damn it igår var jag på min livs första basdel på kinesiska -_________-!!ingen kommentar. svenskarna va så gryma hahahh :p jag ligger förnuvarande ca 7 kaptilar efter och dvs ca 9 kaptitlar efter mot veckans slut -.-!!! och varje kapitel lär man sig ca 20 kina tecken -.-!! och ibland uppåt. shiet kommer fan inte kunna hinna i fatt. drar ju racerfart -.-!! igår skämde man ut sig totalt igen, hatar deras högläsnings sak, då de gå från personen som sitter först till den som sitter sist, dvs mig :p alltså drar dem igenom den slingan varje ggn de ska besvaras frågor eller översättas/läsa. jag kan ju inte äns grunderna :p blir ju så att det e min tur och jag frågar om nästan varje teckens betydelse XD yeah yeha vad ska man göra...... och imorn är deet kapitel 8 -.-!! övermorn 9 ? fan varje dag en kaputle ju fuck it...... hahhah skolkade på min andra dag :p dvs idag :p de ska göra en dugga på kapitlarna 5-7 dvs ca 50-60 tecken ska kunnas, både läsa, översätta, och kunna skriva skitet i teckenformat och i pinyin. skippar dagens lektion, de kommer endå bara hålla på med sammanfattning med 5-7 kaptilarna som jag inte kunde förstå mig på igår, försökte faktiskt att lära mig :P men gick inte så bra :p hehhe ska väll om en halvtimme dra o plugga tills jag somnar dvs ca 5-6 timmar :p ohh jag har lärt mig hur man frågar om klockan nu ahhahah :p qing wen zingzai gei dian le ? hahhah kanske inte stavas så i pinyin men endå kan ju inte det hahhah :p guuuud va pinsamt det va när han frågade mig hur mkt klockan va o så pekade han på tiden 6:45  jag bara liu dian ............1 minut tystnad, räkna fram till fyra, zi.......30 sekunder tystnad räkna fram till fem, wu fen :p tog fan år på mig hahahh :p mobbad -.-!!!!!!!!!!!!!!

ne imorn blir det lektion 10 -12 sen blir det mat ngnstans sen hem till vincent och softa lite och plugga lite kinesiska så ska vi se om jag kan klippa honom ahhahah :p sen blir det bara hem  och äta och sen plugg -.-!! översättnings uppgifter tills på fredan med lao shi Li Li -.-!!! som man inte äns hör vad hon säge rhahhah :p ayiaaa livet leker mig..

ngn som vill ta självmord ? jag funderar dyster på det,,,, verkar som om det skulle sitta fint och bara komma bort allt och bara avsluta skitet så här.....hmmm blir det hopp från höghus eller käka massa sömnpiller ?:P sömnpiller funkar nog bäst ?:p eller det kanske finns smärta i det ?:p  skära sig orkar man inte för läskig hahah :p vad sägs om hänga sig ? nja låter ansträngande som att dränka sig :p överkörd av ett tåg ? hmmm...... går nog ganska snabbt men det gör nog ganska ont hahahah :p och man blir ful också ..... ayiaa eller så tar man en ordentligt narturligt död =)
ayiaa ha det gött.....nu ska man lyssna ett anta ggr på raymon låten och deppa sen dra o plugga chinese...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0