LiFe 2008-09-29

yepp såg äntligen klart drama serien LIFE :D så jebbla bra den är :D staaaaark rekommenderar jag den till er alla som läser min blogg eller itne :p tror endå inte att det e så många som läser :p Serien är perfekt längt bara 30 min varje eps och hela går ut på 11 eps :D Den serien går riktigt fort och händer ganska mycket, dessutom får man rejält med känslor i sig :D kommer aldrig att tröttna på den serien :D så alla TANKA NER DEN SERIEN NU! eller så importerar ni den från japan om ni inte är lika snåla som mig :p

inget vidare dag idag , jag fattar verkligen inte vad som har flugit in i dig, vad fan är det som har hänt `? va inte sådär berätta eller säg mig. Om du tar mig fortf som din vän så hoppas jag att du berättar för mig,  vad du tänker eller tycker, jag blir fan bara sårad. jag frågade dig om du va sur på mig men du svarade mig med ett nej, okey. men varje gång jag är med dig så är du skit tyst säger inte ett piss, tittar inte på mig, när jag frågar dig saker så svarar du mig med: vet inte eller så ingonerar du mig helt enkelt. Jag fattar verkligen inte vad det är du har inom dig. Du kommer bara till mig när du behöver hjälp med en sån fuckad attityd, sen väl när du har fått ditt svar och hjälp så ingonerar du mig och sedan skiter full ständigt i mig, man får inte äns en tack för hjälpen. Du svarar inte äns hejdå när du ska dra ut från mitt hem, väl när jag säger det till dig. Ska det vara så svår ? jag vill fan inte ha det så här, vad har hänt med kärleken vi hade förr ? fattar du att man kan bli sårad ? jag ville diskutera med dig idag om varför du va så här, men det enda som kom fram va inget. Du sa inget, bara ingonerade mig och satt ryggen mot mig hela jebbla tin, och sa inte ett piss. Mjoo du svarade mig med det enda korta svaren OK vad än jag frågade dig eller VET INTE. Det jag inte fattar är varför du ger mig en sån attityd i din ansiktuttryck, en uttryck med kaxigheten och strunsamma. Säg mig bara om du inte vill ha mig som kompis längre så jag VET VAD DU TÄNKER, jag orkar inte med detta längre, känns både sårande och ilskande när man väl vill bli vänlig mot dej men endå inte få något tillbaka. Om du kör en sån atityd mot mig krävs det att jag fortfarande ska hjälpa dig med dina saker och vara vänlig mot dig ?

om det nu inte är problemet hos mig kan du inte berätta för mig vad som har hänt eller orsaken till denna mod ? om du tar mig som vän så vill jag gärna hjälpa dig och stödja dig....... det enda jag känner är ''utnyttjad'' ibland skiter jag i den känslan och är bara glad att hjälpa, men det finns fortf en gräns om hur mycket du kan utnyttja en........

*SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0