vill ha en vostro 1310!! 2008-09-26

ayiiaaaa jag och mina beslutångest :p har skit svår för att välja dator som passar mitt behöv :P verkligen skitsvår... men är nästan helt övertygat på att det kommer bli en vostro 1310 13.3 tums skärm :D:D:D:D ju mer man tittar på den ju mer älskar man den och vill ha den :D men dock ligger väll priset ganska hög jämnför med min ribba.... sä'gs att den är ganska lätt och smidig :D 2kg :D portabelt ? :D släppa till biblan och plugga med datorn ahahahh :p låter kul :p eller rättare sagt sno deras nät :D Hoppas bara att CP dell gör en stooooor kanpanj på skitet eller en rabatt så man slipper bli så fattig på ett drag. Fuck att studentrabatt inte funkar vostro datorer ananrs hade det varit fett nice ...

ja ni skolan går väll så där som vanligt märkte att det börja bli tråkig hahahah samma saker hela tin, plugga varje dag blir fan utmattad av det, det systemet funkar inte. Tenta snart så borde egentligen satsa lite mer på saken, menmen jobbig att ta sig ut till station och ge sig av =) det är jag det. Jobbiga att det är alltid högläsning och översättning införklassen :p hatar det, svimmar ju varje gång :P sitter och kallsvettas innan det når mig. Får väll göra sitt bästa.
Imorn blir det ennu en gång med syrran till skolan och ''plugga'' ? ser faktiskt fram emot det =) sen stan med familjen kring linköping =) det va ett jäkla tid jag va ute med familjen alltså :p

läste nyligen en annans blogg blev riktig varm =) känns som om det inte bara är jag som är så ''udda'' men endå så strävar hon efter =) tänk om jag va som henne =) ''Du kan inte vara som alla andra, hur kommer världen att se ut om alla var lika''





har börjat se på en ny serie självklart japanskt :P dubbad till kanto :D LIFE.
Life utspelar sig på en skola där en söt tjej blir utanför och mobbad



dags att käka lite frukost blir nog lite enklare bröd och ost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0