1 april XD

ja eftersom det va idag ipred skull gå igång så sökte jag runt tidig på morgonen efter allt information som jag kunde komma åt XD jag ville rå tanka dock tror jag jag ska hålla mig kall ett par dar :p måste endå plugga XD så ja någon är iaf redan igång o ska dömma en person, 5bolag  på en person XD undra hur det kommer att gå :P ifs va han uppladdare med :P då får han skylla sig själv när denna lag går igågn :P

men iaf :p jag hittade ett par information sidor :p o så hittade jag ett inlägg :p som någon hade fått ett antipiratbyrån brev XD och tydligen va den fake :p men såg så real ut :p hahah ofta att dem skickar ut mail redan på första dagen XD dem skulle aldrig vara så lågt att skicka mail :p brev är det som gäller hahah XD o just bara efter 4 timmar att lagen blev giltigt XD så jag satt och läste igenom den tråden och fick fram ett par sidor som man kunde skicka anonyma brev via nätet XD så då fick jag en ide :p

kul att ipred lagen går i gång just vid 1 april :p man kan ju tro att det är ett skämt XD men iaf tänkte egentligen skämta med er blogg läsare att jag hade fått ett sådan brev o lalallal :p och klistra in innehållet hit XD men dockså kom jag på en mer brilliant ide XD hahahh jag använder den sidan som skickar ut anonymt XD och driver med folk XD j

peetah leka antipiratbyrån XD hahahha :P bara för att det är första APRIL XD  såå jaaa :p har iaf skickat till ett par :p och ett par har redan läst det och reagerat XD och för vissa har jag redan avslöjad mig XD

först ut som jag märkte va becky XD hahahahhh snackade i telefonen med henne undertiden hon kom hem och tittade på sina mail XD hon lät glad först sen lät hon lite seriöst XD när hon såg mailet XD och ännnu mer seriösare när hon hade läst färdig XD hahahhahh som vanligt ställde jag massa interjuv frågor :p vad ska du göra ? hur känner du dig :p vad står det hahahhahahh XD det va kul :p men hon fick inte damp på mig iaf XD

thanh reagerade inte alls XD för jag kanske avslöjade mig för mkt redan från början så lika bra att erkänna XD

pongi blev det kul XD hahah hon blev rädd ^^ sååååå söt XD han raderade sin torrent program XDXDXD  undra hur hon reagerade XD hahahh bara för att hon hade tankat som en galning denna morgon ^^ ihiihihhiihihi riktig offer nr 1 XD jag får till och med lite skuldkänslor XD hahah jag gjorde att hon nästan grät ?XD hahahh soooo sööööt :p

vincent blev också rätt rolig hahah XD han gjorde precis som pongi raderade bitcomet direkt XD ifs berättade han att det va hans bror som hade tankat ner något under idag :p även fast han ha sagt åt honom att han inte bör göra XD hahhah han trodde inte mig först att det va jag , när jag berättade sanningen XD så han ringde sen och jag fick explaina XD haah jag skulle få stryk nästa gång om jag gjorde detta igen hhahahha XD

hahah SM har jag itne hört :P men SM ta det lugnt det är ett april skämt bara XD ser henne inte online nu så kan inte berätta för henne :P hoppas hon fattar det XD

thailändare david :p det va på skämt det med :p haahhahah men du som är så smart borde nog ha insett att det va ett fake mail XD det märks när du kommer online XD

nu har vi min syrra kvar som inte har läst mailen än XD hon säger jag tillsist väl när hon har läst XD

jag mkt elak :P nu ska jag äta

ha det så kul på första april XXDXDXDXDXDXDXD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Du är så elak petäär -_- Så så så elak :P

2009-04-01 @ 19:35:19
Postat av: David

det här var nog det roligaste skämtet på länge - man borde anordna ett mass-spam xD Vad sägs om "Årets skämt?" hahaha!



Det första svenskarna gör, är att börja driva med den nya lagen, hahaha! Jag gjorde faktiskt samma sak, dock ett annat formulär, till mina gamla polare (men jag skrev det inte på min blogg, för jag vet att dom läser den), Kenny blev som tokig, han trodde inte ens på mig när jag sade till honom att det var jag som skickat det :D Men så har han typ tankat runt 200gb under bara den här senaste veckan :S

2009-04-01 @ 19:59:26
URL: http://arirang.blogg.se/
Postat av: becky

du e sååå dåååålig :-p



men d va ett ganska roligt aprilskämt :-p

2009-04-01 @ 20:23:37
Postat av: peetah

pongi: jag vet jag kan vara extrem evil ibland XD



david: levde han efteråt elle XD



B: ja ibland kan jag avra extrem dålig XD

2009-04-02 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0