baka kaka

igår kom david över en säng och vi bakade XD yepp två styckna killar bakar, låter det inte lite gayig ?XD iaf frågade broshan om han ville joina oss men han ville baka sj XD

jag och david bakade morotskaka XD den blev faktiskt rätt god :p och självklart vare jag som gjorde det ''hårda, slitsama, jobbiga, överansträngda'' jobbet XD ja bara för det fick jag diska med hahahh :P

min bror gjorde chokladmuffins som vanligt :p detva kul att se dem två med varisn bunke och handvispade- tävlade mot varandra XD

mackes chokladmuffisn såg iaf rätt normala ut denna gång XD dem sjönk inte inått iaf och såg inte ut som en utsugen lik XD docks så var det fortf kladdkaka i miniformat XD hahah drack typ choklad i mitten av muffinsen XD den var quite god dock så var det säkert inte nyttigt XD och långt ifrån en vanlig chokladmuffins XD

fick dock ingen bild på hans muffins :p hans sats skulle räcka till 15 dock så räckte det endast till 10 :P och dessutom så blev smeten skiiiiit hård hahahh XDXD




vår morotskaka XD skulle nog vara godare om den va i ungen någon minut tilll :p dock smackade den bra ^^

avnjöts med film, all's well, ends well XD en film men ronald XD love ronald ^^

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahaha din svenska är så cute petäär :P

2009-04-20 @ 22:07:58
Postat av: peetah

p2 vaddå min svenska är gullig XD mobbad du min svenska elle :p

2009-04-21 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0