börjar bli gay ?

I fredags skulle jag ner till linköping och köpa ett par saker för min gamel mormor fyller år snart och jag ska göra en sak till henne XD oså ville becky se på REC. Thanh ville med dra på stan så jag gick ner till linköping träffad han och började gå lite, där efter träffade jag becky XD jag har märkt en sak :p linköping quite boring hahahh XD gick runt som vanligt och me trött as always. träffade på tony, som hade bråttom till station, kom på att han har en ipod touch, ska råna honom en vacker dag XD Becky skulle leta efter skor dock var hon så petig med alla skor -.-!! men men jag träffade min luckystar i intersport XD jag svär hon glodde på mig hela vägen :P hon gick och kom tillbaka, gick o kom tillbaka och tittade på mig secretly XD hon var quite cute, tjejen i yellow XD det var ganska fin väder, skönt att sitta ute och bara glo på folk som går förbi. självklart att det blev som vanligt med mc donalds, dock så åt jag inget, suprised ? not, jag hatar ju skräpmat XD träffade även på aoy vid busshålplatsen XD hon stog och vinkade :p visst jag är sämst på att känna igen folk, så kände inte igen henne förän becky påpekade :p blev en kväll med REC, en zoombie film XD hhahah jag tyckte det var quite intressant, gav iaf miig en annan inblick på skräck genren, för man såg allt som hände under kamera filming så jag tyckte det va quite ok.. dock sög ju slutet :p alla dog haha :p hade förväntat mig att dem skullle ta sig ut ur lägenheten..förstog mig dock inte så mkt in på storyn...kändes som en blandning av doom3 och left 4 dead XD äkta witch från left 4 dead i filmen XD skrek typ likadant :p jag tyckte till och med att det va mer kul att se denna film än en vanlig skräckfilm XD fast det beror ju på :P the eye 10 klassar alla ahhahh XD fick även det berömda oljemassage av becky hahahh XD ja trodde att jag skulle få massage tills jag somnade XD men det varade bara i 10 min XD hahah första gången jag testar massage med olja :P kändes skit läskig :p klibbigt skit med två händer på min rygg, skitläskig, värre än slimemonster :p i början kändes det som massa slimeklibb quite obehaglig senare när beckys hand absoberade allt kladd så blev det bara friktion och värme XD ohh nej jag fick inte massera henne efteråt :P där har vi könsdiskriminering XD sov över hos becky, sov endast 4 timmar -.-!!! becky kände sig het under kvällen och kunde inte sova :P jag skulle hem tidig hade jag tänkt så vaknade tidig men becky åkte med och skulle till tornby, jag är mjuk som jag är, ville inte att hon skulle äta frukost ensam :P så ja, jag hängde med henne till tornby för att käka mc donalds XD 2 chicken wraps för min del:P sedan tänkte jag dra hem :P men jaaaa vad kan man göra utan en besök hos elgiganten när man väl är i tornby XD hahah MASSAGESTOLEN I ELGIGANTEN ^^ satt där en stund :p och självklart blir becky alltid otålig på mig :P var också hos ’’sova’’ och testade säng XD hästens var skönast, när jag blir större ska jag inskaffa mig en sån, eller åt minstonde hyra på delbetalning XD så efter det tyckte jag att jag kunde dra hem och sova:p men gjorde inte det, gick med becky hela vägen -.-!!! hon hann iaf köpa sitt halskedja :P jag va sååååå trött :P kunde somna när som helst :P men tillslut drog jag iaf hem och hon skulle vidare mot stan. oh på tåget träffade man på dennis :P hahah länge sedan man såg honom XD han var lika ful som vanligt XD väl när man kom hem så sov man inte -.-!! syrran försökte lära mig att göra presenten :p dock gick det åt helvete fick göra om flera gånger, har inte äns påbörjat på riktig. vi få se om jag hinner :P jag tänker fan inte looosa 30 min massager, som jag och becky slog vad om XD har bara suttit och glott på one missed call - serien XD 2 eps kvar whaaa den är riktigt nice även om jag inte gillar skräck :P tjejen i filmen är såååå söt XD hahahh se-värdig serie ^^ mkt intressant serie baserad på filmen, innehåller lite roligheter i den med :P På kvällen blev det tårta :P åt nog för mkt XD fick ont i magen på kvällen :p Nu morgon, ska jag se klart mian final eps XD hahah kul egentligen :P längesedan man satt hela familjen i vardags rummet och glo på serie :P riktig skönt :p

Kommentarer
Postat av: Phuong

HAHAHAHAHAHA!!!!!!! Massera hon dig?! xD

2009-04-19 @ 11:27:00
Postat av: becky

host host host...schhh....du avslöjar för mkt pee :-o :-o....lol, berömde oljemassage? d e faktiskt första ggn jag använder massageolja xD hahaha...



vadå becky kände sig het under kvällen --...ska komma från rätt röv --



goosh, jag vill oxå se serien!!...gimme :p



och lycka till med presenten..:p vill faktiskt att du klarar av dem...vill ju inte att din gammelmormor ska va utan present för du inte lyckas prr...

2009-04-19 @ 17:09:27
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: becky

pongi: haha, varför låter du så chockad...?? =P...jag har erbjudit mej att massera dej oxå...bara d att du vill en KILLE gör d -_-...könsdiskriminerare...prr

2009-04-19 @ 17:10:36
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

p2 yepp XD



b jag kommer att kara det XD trust me or not XD ohh om jag tänker efter det va quite kul XD helt plötslig satte jag mig upp på sängen och tänkte wtf vad varmt det va XD sen när jag vände mig om såg man dig uppe XD

2009-04-20 @ 12:16:29
Postat av: becky

haha, d va säkert du som väckte mej xD

2009-04-20 @ 21:41:07
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: becky

2009-04-20 @ 21:42:42
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: becky

hm, kommer mina kommenterar fram .-S

2009-04-20 @ 21:45:31
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

yepp din kommentar kommer fram :p

2009-04-21 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0