dagen efter

becky sov över hos mig, när jag vaknade drog jag upp till becky klockan var si sådär 11 :p damn vad hon sov hahahh XDXD ja jag e dum och väckte henne och utmanade henne på playstation XD hon blev totalt ägd på tetris XD sucker :P hahaah såå kul efter varje gång hon förlorade XD värsta minet XD vi lagade vaniljpudding med som smakade bajs XD hhahah tur att david kom över senare och åt upp det XD thanh kom över och lämnade lite saker till mig och jag pumpade hans basket boll och vi gick ut och lekte lite, länge sedan man lekte boll, och jag sög på 21an -.-!!!!! jag som brukar äga.... sedan kom james gänget förbi och david kom, det va skönt att sola i det fina vädret ^^ senare drog jag med ner till station och lämnade thanh och sedan becky :P jag drog hem och läste bleach mangan XD shiet såååå bra den e dock måste man vänta efter varje vol nu -.-!!!

ajuste kan bjuda på en bild :p massageringen XD

vem e sexigast ?XD han i lila eller hur XD

haahh juste ja becky blev så het pga min sexy dance XD


ajuste en tjuv tagen bild XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, fin bild jag tog xD

2009-04-26 @ 23:06:43
Postat av: peetah

hahahh fin bild jag tog XD

2009-04-27 @ 17:38:46
Postat av: Phuong

Han i...i...hmmm...är söt ;)

2009-04-28 @ 13:08:13
Postat av: peetah

lila ?XD

2009-04-29 @ 10:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0