detta skrämde arslet av mig XD




before and after bild, smink XD

Kommentarer
Postat av: David

Peter har roat sig med Photoshop ser jag, våga bara påstå något annat xD



Vem är det på bilden?

2009-04-05 @ 18:19:19
Postat av: peetah

vettifan vem det e :p bara någon som har postat upp sin smink tips på sin blogg och en användare från soompi postade upp den i soompi som jag fick syn på XD

2009-04-05 @ 19:14:01
Postat av: David

hahaha, men den första bilden var faktiskt otäck xD

Jag bläddrade ned sidan fort som fen för att slippa se den, hahaha!



btw har bytt design på bloggen igen :/

2009-04-05 @ 20:03:08
Postat av: Phuong

Så det finns hopp för mig trots allt xD Om hon kan gå från mindre se bra ut till någorlunda, borde det funka för mig också xD

2009-04-05 @ 21:14:53
Postat av: becky

haha, shit va läskigt..:-o ...undrar hur hon fick så fina ögon..:-S...sån med japansk klister grej lr? =P

2009-04-05 @ 21:58:28
Postat av: Tess

omg fett läskigt :O:O

2009-04-05 @ 22:34:21
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

p2 ofta att du ligger i den klassen du behöver inte äns make up XD



b jag tror att dem använder sådana japans/taiwanesisk linser som förstora ögonen XD du vet wannabe cute look XD



tess visst är det XD



david hahahhha så var det för mig med blädrade ner fort som in i hell XD

2009-04-06 @ 11:12:58
Postat av: David

Becky, kolla noga på ögongeometrin, så ser du att dom HAR använt Sompi/Photoshop för att förstora dem :)



Eftersom jag har målat/ritat ansikten ganska ingående, så blir det också att man studera dess anatomi, och då lär man sig att se (ifa på den här bilden) vad som är falskt och äkta... Du kan ju kika lite extra på hennes ögonbryn på sisat bilden, det högra.... hehehe.

2009-04-06 @ 11:54:50
Postat av: Phuong

P1; Hahaha oooofta eller hur :P utan make up ser jag ut liknande som henne xD haha.



Det hon har använt är ju helt klart eye-glue och circle lenses :P Men i hennes fall tror jag nästan hon kan ha använt eye-tape!



Den första bilden är läskig asså. Hon kunde ju ha tagit kort på sig, på ett mer smickrande sätt än så xD

2009-04-06 @ 12:28:41
Postat av: peetah

david : soompi är bara ett forum inget med program att göra XD sen om bilden är photoshopat vet jag dock inte :p dock har dem ju steg för steg där hur dem går till väga med make up för att göra det så XD



pongi: hmm p2 jag har inte sett dig utan make up ?XD eller ?:P send over a pic XD

hahaha kan man ta bilder på ett smikrande s'tt ?XD lär mig :p

2009-04-06 @ 15:32:45
Postat av: Phuong

P1; Hahaha det är inte natt än, va tidigt du drömmer! Hahaha :P No way in hell! :P Becky är nog den enda av dom, som sett mig helt o hållet utan smink tror jag xD



Haha hon hade inte behövt smällt en bild sådär liksom :P O så hade hon inte behövt ha killer-blicken heller xD

2009-04-06 @ 20:30:42
Postat av: peetah

hahhah killerblick är stört sköna XD jasså :p men det spelar nog inte så stor roll sj tror jag inte att smink kan göra så stora skillnad om man inte är pro som i soompie XD

2009-04-07 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0