dream dream dream

hmm jag minns inte så mkt om vad jag drömde om dock så vare så att jag hade en halvkörkort ?XD minns bara att jag körde i farsans bil utan tillåtelse XD höll på att somna och mitt i ingenstans dök en polisbil upp XD körde in mot den och han flög XD körde vidare och tänkte att, ingen såg mig, ingen såg mig:P  sedan somnade jag i bilen och vaknade upp hemma i garaget. Då fick jag panik, hur skulle jag täcka skadan på motorhuven, farsan kommer ju att definitivt grilla mig, nu när jag kört olaglig och utan tillstånd :p försökte alla möjliga fall men och tillsist undvek jag det genom att sno en motorcykel och streetracade XD mötte ett par vid skolan och prejade dem ahahh XD sparkade på dem medan man racade :P sedan vaknade jag :p eller mjooo becky kom med på bilden med :p dock så var det en annan story, minns inte den riktig.

fan sjukt jag som hatar bilar och grejjer så kommer man och drömmer om dem :P vaaaaaaar är min stephy =(

Kommentarer
Postat av: becky

drömmen är ett tecken....ett tecken på att d e dags att ta körkort xD



och nej, du drömde inte om mig...I was for real xD hahahaha...

2009-04-29 @ 17:23:17
Postat av: becky

2009-04-29 @ 17:29:42
Postat av: Tess

hahahahha sm du låter galen i din dröm xD jag hade inte velat möta dig där assåå

2009-04-30 @ 14:24:10
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

real my ass :p sluta skrämma mig i drömmarna XD



haah XD sm det kändes som real faktisk XD jag e inte så skillad på att bila trots allt ^^

2009-04-30 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0