dröm :P

igårkväll drömde jag om något som jag hade svårt att minnas :P eller jag vaknade ju mitt på natten och vet exakt detaljerat vad jag drömmde om dock så skrev jag inte ner det :p så minns inte så mkt nu ahahhh XD va värre än mardrömen i förgår XD i drömmen hade jag skaffat en tjej ^^ dock så va hon ingen asiat utan en svensk ? inget illa om svenskar jag gillar svenskar med:P och värsta bad atityd XD hahah jag höll nästan på att gråta i drömmen XD hon hade värsta dåliga personligheten :p snusade och svor, tjafsade, bråkade och allt :p äkta badgirl XD men det brukar sägas att drömmen är motsatsen till verkligheten XD soo whoo knows XD


Kommentarer
Postat av: David

Så du menar att alla gångerna du drömmer om söta tjejer (typ 98%) så betyder det motsatsen... xD



xoxoxo hahahahahahahahah!

2009-04-07 @ 22:21:47
Postat av: peetah

hahhahhh no comments XD

2009-04-10 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0