....

igår vart det inte så planerad XD jag skulle egentligen dra till linköpingsbibliotek för att plugga hela dan dock så åkte jag ner dit och ångrade mig hahhahh XD blev en sväng iaf 30 min ?XD sedan blec jag hungrig och åkte upp till tornby med familjen ja där fick jag min double cheeese från BK XD det va itne så god :p kändes nyttigt jämnfört med mc donalds :P dock kostade den fuckad double cheese menyn 49 spänn -.-!!! jämnfört med mc donadls 30 men menyn m.m tittade runt lite i stan m.m va rätt trött så gick som en zoombie typ XD men det va väl trevligt, sedan träffade man på huyen och hennes mamma ^^ då blev jag pigg hahhah XD sov som en gris på vägen hem som vanligt :p nu är det så att det är planerat att jag ska ner till linköping idag med och plugga :p få se hur det blir annars åker man ner imorn ist hahah :p

Kommentarer
Postat av: peetah

sug på blogg.se ingen enter space här heller -.-!!

2009-04-05 @ 11:44:45
Postat av: David

HAHAHAHAHA!



Du får väl göra stycken... kolla här:



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb



Inte så svårt? xD

2009-04-05 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0