grattis mor min XD

hahah igår så fyllde min mor år ^^ egentligen hade jag planerat att syrran skulle leka i linköping med morsan medans jag var hemma och gjorde en suprise tårta åt henne XD menmen blev inte så planerad pga tidbrist och ork XD blev en marängtårta med citronkräm och hallon XD



ihihihi söt min mor är XD ihhii farsan fick inte plats på bilden XD vad söt bilden skulle vara om han kramade om morsan bakifrån XD

tårtan var väl rätt ok :P dock quite hård pga rice crips la nog för mkt sånt i tårtan XD men cripsig blev den XD morsan tyckte nog om den, dock tycktej ag mindre om citronkrämen :P

Kommentarer
Postat av: Tess

yummiee den ser god ut (H)

2009-04-16 @ 15:09:10
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: peetah

hhahahh sm XD jag har kvar en bit XD

2009-04-16 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0