grillspett XD

mjoo i fredags så skulle jag med david o dem och grilla i skogsjön, och jag tänkte att jag inte skulle dit tomt hänt XD så jag stack ner till stan med mor min och letade efter lite kött XD innan hade jag surfat runt för att hitta det billigaste köttet men ändå kunde ha till grillning XD mjoo visserligen kan man väl grilla allt :P men vore bra om man kunde marinera dem på rätt sätt med :P blev tillsist fläskkarre XD trodde det skulle vara billigare men 50 kr är ju inte så farlig :P stack hem och absoberade morsans skill XD hon lärde mig att marinera köttet XD  dock minns jag inte vilka indegrienser jag blandade i :P det var iaf pressad vitlök, två olika soya, hou jaou, ma joaou, salt och peppar, citrongräs, m.m fan att sticka allt kött i spettet tog år för mig hahah så morsan hjälpte mig XD annars skule jag aldrig ha hunnit att besöka yan.

stack efteråt till linköping för att träffa thanh sen in till yan för att fixa hennes dator :p det var quite skoj hahah XD bjös på äkta brownies XD inte som mina chokladkaka XDvar där 1-2 timmar och jag fjollade mig runt och gav allla arbetsuppfgter till thanh :P sedan kom vicky hem och jag retade henne och hennes kompis XD. Fick där efter skjuts till stan av hennes far och thanh hann köpa sina produkter i asiatiska livsmedels butiken =) därefter träffade man på ah L och becky, becky skullle hänga med mig till grillningen. Ångest 1, kom fram när becky hängde med mig och dissade att äta mat med ah L, jag sa åt becky att hon kunde komma senare men jaa inget jag kunde göra åt :P jag så söt så självklart var jag magneten XD jag, thanh o becky tog tåget mot mjölby. Thanh fyllde år just den dagen , Grattis ^^ han skulle hem och fira med familjen. becky balanserade på att dra hem till thanh ist :P men tillsist blev det inte det :p ångset 2, hem till thanh eller inte :p

det skulle ha varit rätt kul att dra hem till thanh eftersom becky inte hade varit där, och det va länge sedan jag var där. Äta tårta, men det kändes för plötsligt och jag hade sagt till david att jag skulle komma så ah lämnade thanh:P och vi gick hem till mig :P vi skulle igentligen grilla 7, brosans kompisar skulle tydligen också med så brosan joinade oss :P david fick skjussa alla i flera omgångar XD ångest 3 kom :P tyckte synd om honom :P medans vi åkte runt för att pick up lite saker och handla (ja de hade inte fixat allt än XD) så hade jag rätt skoj i bilen hahah XD alla va så elaka mot mig :P vi skulle hämta en tjeje vid namn louisa ? som ingen hade träffat, ingen kände :P men hon skulle med för hon skille träffa en annan som redan var där, typ internet kompis ?:P mkt vågad att hoppa in i en bil med asiater som hon inte känner XD ajuste ja kent va i med också XD

kom typ fram till skogssjön ganska sent och david skulle åter skjussa alla dit :P det jobbiga va att det va redan folk vid grillplatserna så vi fick typ inte plats XD så jaa fick typ vänta. Thanh kom tilllsist till mjölby endå XD jag som inte hade ätit något sen 12 var skit hungrig och börja dö och gjorde min sexy dance XD typ när alla hade kommit på plats så gick vi ner och började leta efter ved hahahh XD nemen behövde något för att hålla upp grillgalgen :P efter åter 40 min sattes elden igång och man började att grilla..

planerad att grilla 7 dock blev det ca 9 -.-!! jag dog fortf :P det blev rätt kylig med :P dessutom så va grillen seg hahah  jag hade väl med mig ca 20-30 grillspett med kött och åt endast 2-3 st XD
och becky dum hon gav mig en halvrå spett och sa att den va klar -.-!! fick ont i magen efteråt XD
Det började att mörkna efter någon minut och man såg knappt vad man grillade XD så alla blixtrade med mobiltelefonernas  fotoblix för att få ett hum om köttet XD svär man fick ont i ögona efter ett tag :p såg heller inte vilka personer som kom och gick XD efter när alla mina spett va slut så var det typ endast mjölby asiaterna kvar runt grillen alla andra hade typ gått hem eller runt och lekte i gräset XD hahah det va rätt kul :p jag, becky, thanh, makke, kent, james, och någon till stog runt grillen och kolllade på 3 klyckling vingar som skulle bli klara så vi kunde dra XD såg lite kul ut XD ayia efter det åkte iaf vi hem :P stackars david som fick skjussa hit alla och hem alla XD

Becky, jag och makke åt nuddlar som mat ist när vi kom hem ahhahahh XD

ångest 1: becky dissade L
ångest 2: becky kunde ha ätit god,mätt mat med L innan hon kom, ist fick hon frysa, vara hungrig och äta nuddlar tillssit XD
ångest 3: thanh kunde vara hemma i värmen och njuta av god mat och tårta i lugn och ro med hans familj och fira sin födelsedag :P ist fick han grilla åt oss i kylen haha XD tack vare att jag ville att han skulle med :P han fick stress äta hemma innan han kom.
ångest 4: synd om david som fick skjussa folk överallt :p

jag och becky tittade på film efter nuddlarmåltiden XD med varsin hörlurar :p tänkte att jag kunde testa det eftersom jag hade två hörlurs utgång i min dator XD  filmen va rätt ok en miriam film....därefter sov jag som en bock :P

men det var ganska trevlig och jag hade quite kul på grillningen :P dock så blev man hungrig och frös asset av sig :P hahha kul att när någon tjej frös så kom jag och kent samt james och börja ta av oss jackorna och började att erbjuda oss XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hahahahaha som en bock?! Man sover väl som en stock? xD

2009-04-26 @ 22:31:20
Postat av: becky

L hälsar att d inte gör nåt wor...att hon bara sade nåt =P haha...sluta känna ångest lah^^

2009-04-26 @ 23:04:39
Postat av: Anonym

hhahah XD jag menade stock but skrev bock XD



som om jag känner ångest XD du vet tillfälle ångest bara :p

2009-04-27 @ 17:39:32
Postat av: becky

cheeee...:p

2009-04-27 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0