pain pain pain pain pain =/

i lördagskväll när jag låg och sov. plötsligt vaknade jag upp och hörde musiken i mina hörlurar. Tydligen somnade jag med hörlurarna på och glömme stänga av mobilens inbyggda mp3spelare. Vaknade upp och la ifrån mig mobilen. Tänkte precis somna om igen dock så kände jag törsten från halsen. eftersom jag redan va uppe så kunde jag gå till köket och släcka törsten.

Jag gick ut till köket och tog ett glas apelsinjuice..... jag vettifan vad som hände, antingen var jag inte berädd eller så hade min kropp fortf inte vaknat till än, eller så halsade jag för snabbt, var kanske för törsitg ?.. glasen tömdes på 1 sek, mkt snabbare än jag hade förväntat ? under det endaste sekunden direkt när jag svalade fick jag smärta längst strypen till magen vägen. Det gjorde så ont att jag inte kunde stå på mina ben, hjärtat dunkade. Jag satt kvar i golvet i en minut och väntade på att smärtan skulle gå över. Det kändes som om det skulle explodera, jag trodde att det va kört, snart insåg jag att jag kanske var tvungen att åka in till sjukhuset ? men försökte lugna ner mig. som tur så gick dämpades smärta och gick över. Smärta var obegripligt, den kom när jag minns ande det. just vid den minuten trodde jag att allt va över :P det gjorde förbaskad ont, som om allt där inne skull explodera, för hög tryck?. Efteråt trodde jag att jag skulle spy ut blod eller något dyligt. Som tur hände det inget. jag förstod inte vad som hände men en liten snutta kallsvett fick jag :P

jag gick på toa för att se om jag skulle pissa ut blod XD tur allt var normalt dock mådde jag lite illa, men var inte så farligt. Så jag lade mig i sängen igen, smärtan hade gått över dock så fanns spår av smärtan kvar typ som när man har spytt så kan man känna ilningar XD iaf jag blev riktig rädd att det skulle återkomma, låg under mitt täcke och försökte sova medan all tankar for inommig. Jag ville plötsligt att någon skulle vara vid mig, kände rädslan att vara ensam om något skulle hända, mjoo viserligen har jag ju brosan som sover under XD men jag orkar inte störa honom :P

haha nästa dag vågade jag inte äta något under hela dan, var rädd för att detta skulle återkomma, dock på kvällen var jag så hungrig och vi åt hotpot så XD ja propade i mig mass :P brosan kom hem 30 min efter och vi två satt kvar längst och åt XD det var fakiskt quite trevlig ^^ men bror den jävel bara lämnade kvar allt disk till mig cp -.-!!! tog fan mer än 30 min för mig att diska XD

Kommentarer
Postat av: becky

gom m siu sam gah...jiu bo djong san tai mah ^^

2009-04-13 @ 21:59:54
Postat av: peetah

ehmm vadå tror du jag ville att det skulle hända ellelr :P jag var faktiskt SCARED som in i hell

2009-04-14 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0