massage ^^

ihhii har nu hårdtränat XD så gjorde jag situps med syrran XD sällan hon är med när jag ska träna för hon är för lat XD menmen idag vile hon göra iaf XD så efter det åt vi mat XD mammas mat XD hmm för en gång skull åt jag faktiskt slööö och satt kvar där och njöt av närvaron XD kändes bra faktiskt :P senare efter maten så satt morsan med farsans nya laptop och skulle surfa :p syrran satt bredvid och hänvisade henne medans jag satt där bakom morsan på soffan (hon satt på golvet framför bordet med datorn ) och masserade henne ^^

hihhihihih i really feeel the love towards her XD det va så kul att lyssna när hon skulle klicka fram webrowsern och namn ge alla namn på program m.m  ^^ jag satt typ där back tyst och masserade medan jag njöt av vartenda sekund :p det kändes sååå...... iaf i enjoyed XD nu ska vi bara hitta en tillfälle på farsan med XD tror att det va länge sedan jag masserade honom XD ibland måste man bara visa sin kärlek så att andra mår bra samtidig som du sj mår bra =)

Kommentarer
Postat av: becky

njuter av att massera..? =P hahaha..okeeeej..:-p

2009-04-05 @ 22:00:31
Postat av: peetah

jaaaaa :P

2009-04-06 @ 11:05:37
Postat av: Stephy Tang

Becky: Försökte du få peter att låta pervers där? xD



En rolig detalj: Peter menade nog säkert inget åt det hållet med sitt inlägg, om han inte gjorde det så betyder det ju bara att DU är den som går omkring och tänker sådanna tankar... hahaha :)

2009-04-06 @ 11:59:45
Postat av: Stephy Tang

Becky: Försökte du få peter att låta pervers där? xD



En rolig detalj: Peter menade nog säkert inget åt det hållet med sitt inlägg, om han inte gjorde det så betyder det ju bara att DU är den som går omkring och tänker sådanna tankar... hahaha :)

2009-04-06 @ 12:00:29
Postat av: peetah

hahahh stephy <3

2009-04-06 @ 15:30:02
Postat av: becky

David: haha..nu är du helt ute och cyklar!...jag tänkte ärligt inte på nåt speciellt...så d e nog DU som är den enda som tänker såna tankar xD hahaha,,,

2009-04-06 @ 20:57:09
Postat av: becky

hmmm....

2009-04-06 @ 21:01:09
Postat av: David

Becky: Va?

2009-04-07 @ 07:06:39
Postat av: peetah

life is hard XD

2009-04-07 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0