mina ben...

igår var det planerat att jag skulle åka ner till linköping vid 14 52 och träffa thanh då han slutade 15 tiden och ta en runda med honom i stan. Dock så snackade man med becky lite XD och så under tiden hon duschade klart så låg jag i sängen och skulle ta en lång powernap, va ju så trött efter allt dator sittande. Men så sa hon ngt om att JAG skulle baka en kladdkaka till henne -.-!! ofta att jag skulle hinna och orka, jag sover ju XD så har jag heller inte duschat m.m o fixat mig... klockan var då 13 40 så jaaa tänkte en timme hinner aldrig och jag orkar verkligen inte :P så jag sa till henne ''som om jag skulle göra en till dej'' nåt i det stilen XD sen la jag på ahhahah XD men väl när jag låg där och blundade medans jag lyssnade, så tänkte jag på henens word XD hahah eftersom jag är så mjuk så jag gav med mig och tänkte göra någon glad idag XD så hoppade ur sängen, hann endast sova 3 min XD och letade efter recept och började att baka :p jag gjorde det lite extrem fast, aka stressad, hade typ 40 min på mig att baka, skära, duscha, klä på mig, styla, packa och springa ner till station XD... sedan insåg jag att jag aldrig skulle hinna XD så jag flyttade min plan 20 min så jag skulle ta 15 10 ist :p men damnn den dära fuckad kladdkaka blev inte klar efter sina 20 min i ungnen XD den va fortf i vätskeform :p så fick vänta dubbla tid -.-!! hahah jag diskade plockade i orndning och duschade medan jag väntade, första gången jag höll på med flera saker samtidig :p duscha, hålla tiden, gör stick prov på kakan, föna håret, klä på mig, sticka i kakan, ta ut kakan, styla håret snabbt som fan, klippa naglar XD, skära ut kakan, göra ett mönster på kakan, släcka av datorn XD och tillsist rusade jag ner :p jag hade förväntat mig attt missa ytterligare ett tåg :p thanh skulle få damp på mig hhaahXD dock så hann jag med 10 över tåget XD ajuste typiskt att man väl har lagt kladdkakan i ungen så drog man och tittade på receptet sista gången för att konstatnera att jag gjorde rätt :p så läste man på kommentarer att något va fel med receptet så man måste ha den i dubbel tid alltså 40 min i ung XD och receptets titeln var SNABBT OCH ENKELT KLADDKAKA XD där blev jag lurad :p träffade B en liten stund, hon såg såååååå sur ut XD jag kom faktiskt bara hmmmmm en halvtimme försent XD hahahh XD om jag täntke efter så kan hon faktiskt åka senare till mjölby, hon behövde inte dra till mjölby en timme tidigare för att kunna träffa mig :p jag skulle endå ha åkt 15 10 och komma fram till link 15 30 hon kunde ha tagit 15 52 48 tåget :P så kunde jag ha varit me dhenne i 18 min XD och hon kunde endå få sin kaka :p iaf träffade thanh gick in till stan, gick runt :p kännde mig trött som fan ahhhha :p men blev iaf piggare mot slutet XD det va kul i hm XD testade kläder hahahh me modell XD såg ett par fula skor för 98 som jag köpte ahhahh XD vet itne varför jag köpte dem men men bara för dem va såååå fula :p träffade också min blind date och hämtade snapglas åt kusinen, orkade inte äta i mc donalds :P måste spara pengar e fattig fen. Så vi drog hem. sa farlväl till thanh och gick vidare mot faster hon va inte hemma =/ så gick ner till parken en sväng och satte mig där och glodde på ån XD skit soft särskilt med rätt musik XD såååå skönt att vara ensam ibland ^^ sedan efter en stund gick jag tillbaka till faster o lämnade glasen och fick mina slantar tillbaka, drog hem och sov XD efter 2 min blev det mat hihiih XD resten av dagen tillbringade jag mig med nerladdning XD och dooom 3 :P fan vad läskig den spelet är XD men man blir beroende XD

Kommentarer
Postat av: becky

haha, DU kan inte räkna...om jag skulkel ta tåget tio i, skulle jag missa mitt byte i mjölby -_-...



men shit, va e d för skor du har köpt?!..let me see..:-p

2009-04-04 @ 11:40:43
Postat av: becky

undra om min kommentar kom fram..? ibland syns den inte :S

2009-04-04 @ 11:46:15
Postat av: David

Dina kommentarer syns gott och väl ;D xd

2009-04-04 @ 14:32:58
Postat av: Phuong

O petäär har glömt o slå till; enter; lite då o då hihi ;)

2009-04-04 @ 15:13:47
Postat av: peetah

b: du skulle ha hunnit jue :P tåget kommer fram 08 och ditt tåg går 12 över ? = 4 min på dig :p samma spår endå du hinner gå fram ett par meter så e du framme hos ditt tåg :P dukan inte räkna XD



p2: jag skrev med mkt enter dock så cpar blogg.se så det blev ingen mellanslag :P när jag går in i arkivet o tittar på inlägget så är det med enter :p

2009-04-05 @ 11:20:59
Postat av: Phuong

Hehe jag menar styckeindelning :P Double-enter ;D hihi

2009-04-05 @ 12:09:42
Postat av: peetah

mjoooo jag syftade på dubbel enter :P

2009-04-05 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0