one missed call the serie

wieee har tittat klart one missed call tv serien XD dubban  till canto of course :P den va riktig nice :p alla som gillar one missed call borde verkligen se den :P väl när jag kom till sista epsioden så fick man veta allt, jag hade en förväntning som kom och om det va så som jag hade förväntat mig så skulle det vara en ganska ok slut eftersom man fick veta all. Dock vid sista sekunden så kom den riktiga sanningen fram OMG XD helt häppend :P den gav mig mer än extra, så homla bra den är :P döm aldrig en tjej genom dennes utseende XD riktig bra den får 9/10 av mig ^^ äkta sådan film jag gillar att se dock inte i skräck da :P


Kommentarer
Postat av: David

rofl...

2009-04-19 @ 13:11:49
Postat av: becky

blä, väljer att inte läsa detta inlägg...ifall du avslöjr nåt...för jag vill oxå se den xD...gimme!!!

2009-04-19 @ 17:01:45
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

den är såååå braXD

2009-04-20 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0