One piece

hade quite tråkig igår eftersom min internet dog tidig. Så jag öppnade sakta min opencanvas och börja rita XD jag visste dock inte vad jag skulle rita sen så såg brosan på anime då tänkte jag på One Piece XD så jaa det va inte tänkt att de skulle vara något, endast till för att skissa lite och rita XD men efter luffy så ville macke att jag skulle rita sanji och senare blev det lite mer o mer :P tillssit tänkte jag att jag kunde rita alla ist XD så jaa här har vi reslutatet XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
 
oh denna är just nu min wallpaper XD

Kommentarer
Postat av: becky

naawww...va gullig^^

2009-04-22 @ 18:07:00
Postat av: peetah

mjoo jag vet jag är gullig XD

2009-04-26 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0