pluggis

jag har bestämt mig! jag ska bli en plugggggis XD tänk er hur tuff det är att vara en pluggis :p dvs mkt kunskaper och mkt tjocka tjocka glasögon :P för min del har jag redan tjocka glasögon XD nu krävs det endast tandställning och kunskaper så blir jag en äkta pluggis :p dessutom måste jag inskaffa mig en hel bunt böcker hahah XD this time iam for real XD i have already waste 2 years for nothing, what have  i done ? not much... jag pissar på allt jag palla inte plugga -.-!!! i want i need but where is my will ? gossh shoot me XD just nu sittter jag här i köket med alla böcker framför mig :P tankar och pluggar samtidig :P dock så känns allt så hopplös XD spela roll :p jag känner mig såååå trött idag hmmm....

igår var jag iaf tidig uppe XD drog till skolan ock fixade en liten sak sedan skulle jag till vicky och fixa hennes dator, dock så trixade hon mig XD först så skulle jag ner till vallaplan med 12 från uni, kul den gick sönder efter 5 min XD så fick hoppa av och ta 20 ist som drog raka vägen till rese. Tog fel buss nr 18 när jag skule ta 19 XD 18 tar det 50 min -.-!! så hoppade av mitt ute i ingenstans XD vettifan ens vart jag va XD dock kunde jag tillsist dra in mot stan igen XD men ändrade mig, ville inte till vicky längre :P skulle dit efter plugget ist. Så gick hela vägen till biblan och pluggade med ah B

där öppnade ''vi'' hon sin efterlängtad kuver XD och tog fram hennes beställning :p sen satt vi där o glodde på den i ett par minuter med uppsärrade ögon XD saken va quite stoor hahahh XD
yepp den va stooooooooooooor XD fan jag kunde ha fåt plats med min dikt XD  typ större än en plåtbit (fakedogtags) XD jag funderar på om jag ska lämna in den och ritsa en stephy photo på den hahah eller en kerroro XD vår symbol ju förfen ahhahah XD

jajaj jag fick iaf ngt gjort XD men B lekte bara runt :P  jag har bevis XD


ofta hon pluggar så XD hon försöker titta sne på mig XD


en B som springer runt och spannar på leng djaj ist för att plugga -.-!!

jaa vi satt där tills det stängdes XD biblan har blivit min andra hem hahah det är så skönt att vara där :p

sedan gick vi mot vicky XD åtmat där och så hjälpte jag henne att fixa datorn :P

jag har lärt mig 3 saker XD

1. jag e grym på att slå-hand-leken XD becky blev totalt röd om händerna XD jag får lite skyldkänslor hahah XD
2. jag är grym på kinesiskt neger och president XD
3. jag älskar saker som kan skjutas XD

jag var nästan tvungen att sova över antingen hos B eller vikcy :p ville inte dra hem så sent :P dock så va bussarna cp så inget tajmades med mitt tåg XD då vi det tillfället jag bestämde mig för att sova över så kom vickys mor hem XD tur jag fick skjuts hem XD jag har märkt en sak :p becky har lätt för att get along with everything som kan röra på sig :p så önskade att jag kunde med :P

tur att jag laddade på tlefonen innan jag drog :P så kunde jag ringa syrran och skjutsa mig hem från station XD åkte till mc donalds och körde drive in innan vi drog hem XD

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag är sååååå såååå avis! Du och becky är sååå söta :P Jag vill med va söt med nån så som du och becky är med varandra oh :P Damn youuuu!! :P Vi ska köra den där slå-hand leken nästa gång petäär, I'm gonna slap you silly xD

2009-04-10 @ 15:15:42
Postat av: Phuong

vart tog min kommentar vägen? :O

2009-04-10 @ 15:44:55
Postat av: becky

ayiioo...TAO JING NGA...vill du dö lr -_-...

2009-04-10 @ 17:58:12
Postat av: peetah

shiet är pongi grym på den leken ?XD becky säger att jag fuskar XD



B: nej nej ingen papparazi enj :P

2009-04-11 @ 10:33:51
Postat av: becky

hur går d med wannabe-pluggis grejjen :-p...vad jag et sitter du bara och ritar :p...wannabe konstnär ist? =P

2009-04-20 @ 02:45:01
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

nej :P jag gillar bara min fritid XD

2009-04-20 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0