serie dream XD

yeppp igår var jag skit trött efter allt träning och mat XD så jag sov quite tidig dock så när jag höll precis på att falla i dröms och drömma om stephy fickjag ett fuckad sms XD jag tog upp min telefon som låg vid sängkanten, och tänkte hmm det måste vara becky XD så fick jag ett sms av comviq angående att jag hade snart slut på pengar samt vilka påtanknings altenativ jag hade -.-!! som om jag inte visste det innan... tack vare det sms förstördes min stephy dröm =( i was soo happy in my dream XD

sedan låg jag och försökte drömma samma dröm igen. Dock efter ca 15 min vibrerade mobilen min igen. Då tänkte jag fuck dra åt helvete comviq XD tog upp mobilen och denna ggn va det becky XD hon hade tydligen tråkig :P så ja smsade henne lite och efter 2-3 sms skulle hon sova -.-!!! och jag satt upppe i en timme eller något och spelade bleach dark soul på min ds som också låg i sängkanten XD dock iaf efter det försökte jag att sova målet var att drömma om stephy XD

tänk er hur bekvämt det skulle va att ha stephy i samma täcke och bara komma så nära henne som möjlig och krama om henne, bara sova djupt med henne i sin famn XD hahah egentligen är jag inte så besatt av henne :p bara leker så XD

dock blev drömmen en stor skillnad -.-!! från sweet sweet stephy dröm till en mardröm =/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag och vincent var i tornby och gick i ikea, tydligen hade vi så tråkig så vi skulle bara ligga i ikeas soffa och njuta av omgivningen samtidig som vi njöt av Ikea korv + pizza slice XD. Det började bli mörkt så vi bestämmde oss för att ta bussen hem, dock bestämmde vi oss för att ta en liten snabb runda in till coop forum för att köpa godis. På coop forum till busshållplatsen genom elgigantens bakgård så märkte vi plötsligt att någon följde efter oss. Vi vände oss om dock så såg vi bara en gullig asian girl XD me like hahah XD så vi fortsatte att gå..

efter ett tag så hörde vi fortf stegen backom oss, vi vände oss om och såg hur hennes vackra fajs transformerade till en monsteraktig utseende, så vi blev lite skraja och ökade takten. Dessvärre hörde vi surrande ljud av något slags motor och väl nä vi kikade över axeln såg vi tjejen med en lång motorsåg hon såg pleased ut XD vi blev skraja som in i helvete XD och började löpa dock följde hon efter.... varje sekund då vi tittade bakåt efter henne känns det som om hon kom närmare och närare det va inget slut på rädslan, och väl när man hörde motorljudet komma närmare fick man panik, hur känns det att få en sådan sak på sig XD blotta taken gör mig spyfärdig, plötslig var hon inte efter oss utan tittade på något, vi stog vid ett hörn och kollade på en man, en man som stog och slog på byggnaden. Han såg ut som en psykopat, en hårdhänt en.

He was scary XD vi pekade på honom och sa till den ''söta'' tjejen att ta honom ist han såg köttigare ut XD så hon sprang mot spykopaten och dem började att fightas XD dock så tog psykopaten ner henne med sina bara händer och började att jaga oss ist pga av det. vi sprang hem till vincents hem som var quite nära....

sedan vaknade jag XD någon skickade mig ett sms ? minns inte :P dock så somnade jag om och fortsatte med drömmen ahhah XD

vi var fortf hos vincent vi vaktade hans lägenhet och tittade ut konstant genom fönstret för att säkra om att psykpaten inte hittade oss, helt plötslig dök en mad dectetiv upp från ingenstans XD det va the mad dectetive Pongi XD hon förhörde oss angående mordet på den ''gulliga'' tjejen XD sedan blev vi ett dectetive team och letade efter psykopaten som vandrade runt i tornby och slog sönder byggnader XD 

sen vaknade jag åter av beckys sms och är vaken XD

water colour är rätt kul XD

Kommentarer
Postat av: David

Hey, om du gillar spel - gå in på min sida, hehehe, satte upp den bara på skoj! Tänkte se om du ville testa det innan jag tar bort den :D Alla ni andra är välkomna att testa det med xD



Nice bild förresten :D

2009-04-06 @ 20:24:02
Postat av: becky

"hahah egentligen är jag inte så besatt av henne :p bara leker så XD"



nu avslöjade du ju dej själv -_-



haha...vill du verkligen inte se motorsågsmassakern nu?? =P haha...



jag fattar inte hur du kan somna om efter första smset...jag skulle vakna och hålla mej vaken efter sån marddröm :-S

2009-04-06 @ 21:15:56
Postat av: becky

2009-04-06 @ 21:16:36
Postat av: Tess

FETT LÄSKIG DRÖM O______o

2009-04-06 @ 23:07:09
Postat av: peetah

såg att det va mario XD diggar inte mario på dator så testade inte XD



b: vad ska man göra när man är trött XD sova om självklart :P



hahah sm inte så läskig wanna join ?XD

2009-04-07 @ 16:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0