snow dragon XD

när jag lade igen efter juicen så drömde jag något läskig :p eller jaa det kändes läskigt iaf när jag drömde det :p

jag och david (thai) var i universitet och gick runt. Lektionerna var slut och vi gick runt bara för att softa lite. Det fanns snö utanför dock så var vädret quite varm, typ nästan vårkänsla. Vi gick längs den långa korridorien vid ett hus som var blandning av D och C huset XD tror att det va vid det konstnärliga byggnaden XD där vi brukar sitta och äta kebab ahhah :P

livet var väl ganska easy såg till och med sådana harmoniska bubblor XD som endast förekommer vid animerade filmer hahah :p vi pratade oich fortsatte att gå mot ingenstan XD sedan märkte vi en konstig sak, de var inte en jävel i skolan, but who cares. Tiden rann och vi bestämde oss för att gå ut ur denna damn byggnad och begav oss till busshållplatsen, som låg precis utan för uppe i taket XD det va typ en liten snökulle och så fanns det en buss-stop-skylt mitt på den XD Snön började att falla, vi kom ut till kullen och spanade runt, det låg lite frusna saker här och där, människor ?XD

sedan gick vi upp till kullen och där såg vi en snöhög, när man väl tittade nogrann såg det ut som en drak liknande sak :p david gick fram till den och råka ha sönder svansen på den XD jag glodde på snödraken fortf kändes som om den rörde på sig ? ju mer jag stirrar ju mer kändes den realistiskt. och plötslig RAAAAWR XD den jagade runt david i cirklar XD sedan bet snowdragon han i magen XD sen stirrade snowdragonen på mig och jag blev rädd :p sprang direkt efter mig. Jag och david sprang allt vi orkade konstig nog kändes det som om skolan var en labyrint och snowdragonen bakom oss gjorde inte situationen bättre :P men jag hann vakna innan något illa hände med oss XD

hahah skulle rita en bild på snowdragon dock så var det quite svårt minns inte riktig hur den såg ut. eller mjoo jag minns men svårt att rita :p så jaaa tänkte först rita den men det vek sig tillsist XD

i know den ser quite mobbad ut XD

Kommentarer
Postat av: David

Jasså? Hahaha, jag var ju rätt fet när jag bodde i Linköping (ifa för att vara en Thai), så varför inte ta en tugga så man blir lite smal igen? xD (dock så är jag MYCKET smalare nu! XDXD)



Inte så pjåkigt ritat? :) Det enda som du kanske bör göra är att jobba lite med att få den att stå på marken alltså med skuggor under den :) Då blir det lite mer "tyngd" i bilden.



Jag är ledsen för att bilden du requestade inte har kommit upp än; jag har haft lite andra saker att göra, men den kommer, så håll ut :D



2009-04-13 @ 15:41:24
Postat av: becky

snyggt ritad xD

2009-04-13 @ 22:06:14
Postat av: peetah

david jag pallade inte måla skugga XD hahah var quite tröttt efter allt målning m.m XD så det fick bli som det blev :P



B inte såXD

2009-04-14 @ 17:05:40
Postat av: becky

finally...nu har jag typ skummat igenom hela din blogg...slösade 3 timmar av min sovtid...väljer att skriva sista kommentaren i en av dina drömmar...för snart jag få drömma xD hoppas inga marddrömmar -_-...



ajja, tror du lär få en chock när du ska skriva ett nytt inlägg...så många nya "händelser"? =P....vet inte hur många kommentarer jag skrivit...tänkte skriva några i början..från typ..2007 lr nåt..men kommentgrejjen funka inte så :-S....



men nu ska jag sova...GODNATT!!! Btw, om du vill svara på kommentarerna...så får du göra det på msn lr nåt..för jag tänker inte kolla igenom din blogg igen för att kolla om du svarat på dem xD hahaha...

2009-04-20 @ 02:48:32
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: peetah

lol :P becky iget liv hahahha XD orka sitta i 3 timmar och glo igenom min blogg XD visst är den underhållande hahhah XD hahaha lol det blev inte så många kommentarer endå jue XD



du sov endå inte bra tänkte för mkt på min blogg XD i got it right ?XD

2009-04-20 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0