still long to go

hmm hade lite tråkig så satt och lekte i opencanvas :P hahhah måla två bilder först men efter färgningen blev jag inte nöjd, blev så ful XD så jag började om på skratch -.-!!!

men vips efter en stund blev jag quite nöjd och börjad att färglägga XD blev quite nöjd but har fortf så mkt attt lära mig -.-! går ju inte ens att jämnföra med dem i youtube =(

but but but man ska väl inte klaga :P denna va väl en utav dem nöjda bilderna genom året XD

Så blev den först efter allt kladd och målning XD

efter att jag sparat bilden tittade jag runt för förta gången i menyerna på opencanvas :P ändrade hue colour och fick till denna XD hahah hade så svårt att bestämma mig:P allt såg så fint från rosa ----> gul XD but but bestämde mig röd tillsist XD enjoyyy :p

vet dock inte hur det ser ut på eran skärmar :P för jag har min skärm på ett konstig vinkel när jag målar och dessutom siter jag lågt XD så ahh :p ajuste skit i halsen XD det va inte tänkt att jag skulle måla en hals :P men såg så konstig ut så målade halva halsen :P sen såg det mer konstig ut med endast en halv hals :p så fyllde i lite på andra sidan som knappt syns :P

Kommentarer
Postat av: Tess

ihh sm så himla snyggt..!!!

2009-04-16 @ 23:05:22
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

d ser la pro ut^^...lägger du upp på youtube får du la fina kommentarer :-)

2009-04-17 @ 10:30:35
URL: http://mdjileh.blogspot.com
Postat av: David

Härlig bild peter! Jag gillade nog faktiskt den översta mer, mer naturligare färger, men den understa hade underbar varm och trevlig orange färg! xD





Btw, ditt beställningsjobb är klar!!!! Äntligen, tjohooo!!! Waaaa!!! <^.^> Den finns uppe på min blogg nu, och bilden heter YUKI :D :D

2009-04-17 @ 12:10:56
Postat av: peetah

ihih tack sm ^^



b: som om jag orkar lägga upp den där :p



david: thx, mjoo den översta var ju typ orginalet :p dock lekte jag därefter och kände att rött va så fint :P

och btw me love ur drawing ^^

2009-04-18 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0