tranås

Idag var jag och davids familj hemma hos thanh i tranås, grabben ska ju iväg till shanghai på måndag måste ju träffa honom innan dess :p Som vanlig fick jag skjuss av david dit XD öhöhöh vi började med att komma dit och david ville genast ha mat XD men eftersom det va marknad i tranås gick vi en sväng där först, mjoo det va även det första gången jag träffade thanhs syrra XD hon som gick manga/konstutbilning och va as grym på att rita XD hmm hade inte förväntat mig en söt tjej i glasögon XD men hon skulle tydligen hem så han bara se en glim av henne XD

 

Väl nere i marknaden tytckte jag att det va lite konstigt, för varje utställning var typ tavlor och konst :p det var tydligen en konstutställningsdag XD bara massa tavlor och så :p men jaa det va trevlig, man kunde betala 50 kr för att måla sin egen samt få hjälp medan XD me ville testa men glömde bort det senare :p ohh här har vi även en david som spenderade 5 timmar i JC för sina dyrbara Jeans som han ångrade sig så mkt för XD

 

När vi gick runt kom vi fram till en utställning av lite finare varianter av tavlor/digitalprints, motiv av kinesiska gudar och sidestories :p beundrade tavlorna en liten kort stund så kom en dam fram till mig och började snacka om tavlornas historik XD jag höll på att somna och fattade nada vad hon snackade om :p men eftersom jag inte ville vara oartig så försökte jag absobera lite :p det va ju trots allt en ganska nice bakgrunds musik med XD och kul att han valde just mig utav kineserna -.-!! heheh vi snackade ca 15-20 min :p hahahh det va två styckna vid denna utställningen XD efter ett tag kom den andre till david XD sedan såg jag sådana fina origami blommor ni vet nektrosor ? eller vad det heter ? david frågade om han kunde köpa men dem ger bort dem :p och något for i mig :p jag frågade genast om dem kunde lära mig att vika XD och dem va skit snälla XD lärde mig också XD

 

Kvinnan lärde mig lite snabbt och redan stannade några för att titta XD sedan för att inte störa dem fick jag ta en stol som bänk och sitta på en parkbänk precis bredvid eller ja jag fick sitta typ i deras utställning XD hehe kvinnan gjorde mig och thanh sällskap medan david stack för att hämta sina jeans.. vi pratade lite om kina och massa olika saker medan hon lärde mig XD hihiihh kanske var jag så glad eller så var jag så inne i det eller jag vet inte :P men den andre kvinnan skulle förbi till bilen och kom förbi mig och såg mig sitta där och vek :p och hon kunde inte motstå att klappa  mig på huvudet XD hahahh kände mig som en barnunge XD men jaa vad ska man göra man är ju söt XD men dem var allmänt trevliga ihihii min blomma blev inte så fin som deras men jag fick en rosa som var skit fin ^^ och det märks också att dem gillar kineser ^^  ofta liksom att dem lär en snorunge som mig bara för jag gjorde en request XD men snällt av dem XD

 

Sedan drog vi hem och skulle äta pizza..... banandavid tog år på sig för att läsa igenom hela menyn 3 ggr ?XD han tog en pizza med hmm jag vet inte vad mjoo den hette I love you +räkor ?:P jag valde en ganazole? Hahah kan itne stava :p det va typ ost skinka tomat, färska tomater, oxfile, champinjoner samt ganazole ost XD eller vad det heter :p men jag valde bort oxfile mot kebabkött :p thanh tog en kebabpizza.......jag ångrad emig direkt när jag tog första tuggan -.-!!! förmodligen hade jag förväxlat den dära goanazoleosten mot mozarellaost XD och ingen varma tomater fick man ..... osten smakade som diskmedel -.-!!! smakade inte direkt gott :p typ out dated ost Xd jaja mat som mat proppade i mig det :p sedan blev det lite beautiful cooking och dead or alive samt soul calibur, spöade skitet ur thanh XD grym jag är :p hahahh kan inte fatta att thanh tittade på MR hong kong -.-!! kollade med honom intron :p inga killar va ju söta :P skit fula :p

 

Ajuste ja thanh fick sin present med :p hahah boxer-kalsong XD jag och david köpte likadana XD gay vi är XD

 

Sedan tog man farväl :P

 

Kan inte riktig tänka mig att thanh drar till kina och vi sepereras i 1 år...det känns inte så realistiskt :p och redan på måndag ska han åka -.-!! men vi får hoppas att du har det så rolig där borta vi kommer sakna dig, ta många bilder i stränder och posta upp det på blogg Xdjag ska ha massitvt med bilder :p är lite avundsjuk på dej bitch :p hmm ett år är ganska långt om man tänker efter, undra hur mycket du ändras efter detta året....take care dude =) få se vem som får tvättbräda först XD

 

Som jag alltid säger  det kanske är en distans mellan oss but look up we see the same sky we have the same underwear XD


Kommentarer
Postat av: Phuong

Varför gör du alltid texten betydligt mindre när du har mkt o skriva? xD Du försöker döda min syn eller hur? xD

2009-08-31 @ 14:00:09
Postat av: becky

haha, han kanske inte vill att d ska se så mkt ut =P

2009-08-31 @ 23:20:13
Postat av: peetah

p2 hahhah ahh du ska bli som jag kines ögon XD nee men skrev det på word XD och när man klistrar in de tpå blogg så blir det smått XD



bee: du har fel XD bastard XD

2009-09-01 @ 19:42:24
Postat av: Phuong

Hahahahahha kalla B för bastard xD

2009-09-01 @ 20:01:08
Postat av: peetah

hahah XD ett annat altenativ för ah B XD

2009-09-03 @ 19:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0