261783 vaccin.......

01ab9bcea41d15a278c9d11c4a61b3ea.png

vaccin....... Blä satt och fixade min projekt då far min kom in och frågade om jag ville med och ta prutan, jag tvekade, ville inte ut i kylan då jag hade det så skönt hemma. Efter en stund gav jag mig =p ville inte dit ensam..... Kvinnan som skulle spruta mig hade igen humor =p tog viserigen 20 sek xD nu känns det som om min vänster arm är fucked up, helt bedövad, kan inte ens ta i med den handen =p tur att jag har kvar min höger hand xD känns ju läskig annars att göra saker med vänsterhand xD

Oh jag märkte att min nya fucked up frilla ser ut som en trendig pottfrilla, aka mushroom head -_- hatar folk som inte fattar hur jag vill ha det, min långa sidhår som jag ha sparat i flera månader är borta -_-! Go to hell, och håret är inte ens tunnad -_- tänk er kort tjockt hår i pottfrilla, går inte att styla heller -_- vissa fattar verkligen inte, även om man visar bild och berättar hur man vill ha det så fattar dem inte -_- kan inte dem bara vara lite mer ärliga? Kan man inte klippa det så säger man till ist för att förstöra ens hår som man har sparat i år -_- blir väl spara om igen -_- dvs inte klippa i ett år eller nåt

För övrigt vill jag ha denna : little mexican från mc donalds, jag kan massäta :p fan i julafton ska jag köpa 10 styckna och sitta och äta vid julbordet xD eller dela ut som julklapp xD


Kommentarer
Postat av: David

Waaa!



Tog du också sprutan? Jag tog den igår xD Har lite ont på stället där dom tog sprutan, men annars är det ingen fara med min arm xD

2009-12-09 @ 12:34:42
Postat av: Phuong

Den burgaren såg god ut :S

2009-12-10 @ 09:03:37
Postat av: peetah

david ahhh min arm blev cp i 3 dar xD



pongi, den e skit god xD

2009-12-13 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0