emo xD

hmmm igår skulle jag börja på min present projekt nr vetttifan xD men tillsist satt jag och ritade ist :p det va quite länge sedan jag ritade :p och efter som jag o bror min tilltar på welcome to n.h.k eller vad det heter så bestämde vi oss för att göra en flash spel ?XD hahaah fast den projektet kommer nog senare vid sommarn eller dylik xD då vi behärskar lite kunskaper om flash m.m xD

resultatet blev rätt bra om jag får säga sj xD eftersm det va ett tag sen jag målade :P ohhhh i did try a new style xD eller ah jag målade typ endast med färger :P eller rättare sagt gråskala xD i vanliga fall brukar jag sudda ut färgen som kommer över linjen :P men denna gång målade jag bara över och över xD blev quite ok :p så man kan säga att jag inte suddade ett piss xD


hehhee skulle egentligen bli en sån sadako eller fan hon heter med cp ögon xD men senare klagade brosan så omvanldade henne lite :p

och idag lekte jag åter lite med färger för att få upp lite färg på bilden xD

tror det blev ok XD stör mig på ögat men orkar inte måla om det :p
enjoy

Kommentarer
Postat av: tess

FIN :D

2009-12-02 @ 22:32:20
Postat av: David

Sorry för den sega uppdateringen - men nu har både ShowBox och LAOS blivit uppdaterade xD

2009-12-04 @ 12:18:51
Postat av: peetah

tack xD

2009-12-13 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0