filmer, yepp jag älskar att se på filmer xD


soo tillsist orkade jag inte vänta på att se denna film med Bee för hon är så seg -.- och hon såg mc dull utan mig =( så skiter i henne. Det som lockade mig med denna film var självklart chelesa och jason xD som vanligt var chelesa uber cute xD typ det enda som lockade mig igenom filmen xD sheeeee is just soooooooo cute xD älskar hennes attityd i filmer xD *för nuvarande kan jag inte ta emot ditt samtal, lämna gärna ett medelande efter dig, dock så kommer jag ej att svara'' eller nåt sånt xD

förövrigt handlar filmen om ett par love stories, typ som love connected... tyckte dock att love conected var bättre kanske berodde det på stephy var med i den (se hur magiskt stephy är xD) det tråkiga är att denna film var typ simpel xD ganska för simpel för min smak :p och låtarna var inte som jag hade förväntat mig :P hade för höga förväntningar :P se bilden på filmen ser ju redan lockande ut xD men jaa jagkunde iaf se igenom hela filmen xD

6/10


david ville se om denna så visst :P somnade dock under halva filmen typ xD det va så tråkig eller rättare sagt hände inte så mycket :p men vid andra halvan var den ganska ok :p lågbudget film jue :P men det va ganska bra och intressant om jag tänker efter :P först när man såg igenom filmen tyckte iaf jag att den sög :p jag blev inte ett dugg skrämd (jag som är så lätt skrämd) men om man tänker efter det är ganska bra gjord =) eller jaa kvalite och skådespelare är ju inget attt hurra över då man endast se allt genom infilmade kameran :P

dock så gjorde denna fuckade filmen mig psykiskstörd xD har inte kunna somna i 3 dar nu :p kommer säkert den 4e dagen -.- fifan :P eller lättare sagt har lampan tänd (min sängslampa) från 11-6 xD så jag sover numera 6 på morgonen xD undr vällen kan jag inte somna :P cp film :P den va inte läskig eller något men om man tänker efter ger den filmen en sån verklighetskänsla som gör dig psykiskrädd xD

8/10 för den skrämde arslet av mig på kvällarna :p annars enbart filmen 7/10 CPPPPPPPPP FILM

ohh killen i filmen och prästen eller vad fan han är :P är skit grymma xD

Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHAHAHHAHA Im here for you sm :D

2009-12-01 @ 13:57:19
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: Phuong

Han i mitten på love is elsewhere bilden är söt :P Påminner om Mike He :P

2009-12-01 @ 23:23:45
Postat av: peeetah

hhhhahhh sm ^^



pongi nee han är ful :P tjejen bredvid honom är söt <3

2009-12-13 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0