JUL

som sagt julen är över och fram med mellandagsrea xD julafton var faktiskt rätt ok :P mycket god mat, konstig nog blev det mycket alkohol med :p oki jag drack inte så mycket för jag är sämst med alkohol och jag är ingen alkis som vissa är xD

hahahh blev ju så sur dagen innan :p gick runt i flera timmar, hade ju planerat vad jag skulle köpa till alla. Kul att inget fanns när jag väl skulle köpa :p så denna jul gav jag endast ut en present xD och det var till min mormors mor xD


ihihii en stickat och broderat kudde xD satt hela kvällen den 23 och broderade :p det var mm hål i broderityget :p så fick ta penna och linjal och mäta ut skitet :p sen använda mina egna skills för att anpassa rutorna XD ohhh by the way det är rosa tyg xD ljus rosa :P syns kanske inte :P jag svär det e det sista gången i mitt liv att jag rör stickorna igen :P such a pain in da ass :p mina händer blir så cp :p och jag måste anstränga mig som fan :P

ohhh nu blir det bara en hård tid framöver, vad ska man göra, orkar inte tänka orkar inte göra

kan bjuda på en bild xD blev så ful på alla bilder så whatever :P

Kommentarer
Postat av: Phuong

Haha söt bild ju :P

2009-12-28 @ 19:17:58
Postat av: VICKY

VADÅ INGEN ALKIS fan vad du ljuger ;), hahah!, stolt satte ihop din finfina kudde (A) OCH FETTSÖÖÖTA!påbilden spc. min bror som kastar snöboll på ankorna ^^

2009-12-28 @ 21:50:41
Postat av: tess

hihih så rolig bild :D inte alls illa..!

2009-12-29 @ 11:48:40
URL: http://endorphine.blogg.se/
Postat av: becky

haha, alltid såna bilder ni =P kul ju xD

2010-01-03 @ 21:55:32
Postat av: peetah

hahah någon tyckte jag borde klippa mig på den bilden xD



haha ah vi är söta xD

2010-01-21 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0