28 februari 2009

idag var jag i linköping med HELA familjen, så inte en kotte kvar i huset XD det var faktiskt länge sen ^^ det va trevligt ^¨ åt mat på ikea ahhah :P kycklingfile med pommes och ni vet den svår stavade gula såsen XD lekte runt lite i ikea hahahh XD

rubruk för bilden: Peetah is keroro XD -peetah is ur prins XD

jaa, ni vet vi har så bra syskon kärlek vi XD jag såg en sådan grod-sak och en igelkott-sak XD jag trodde det va en sådan maskerad sak XD dock så var det ett överdrag för sits XD men även om jag fick redan på det bestämde jag mig för att ta den över mitt huvud ahahhah XD det va så många människor där XD jag ville itne skämma ut mig totalt men endå ville jag göra det hahah XD har ni något gång känt att ni bara vil göra något ? men endå inte XD
så först bestämde jag mig att det fanns en hiss till undervåningen där kunde jag testa att ta på mig den XD men det va så många som väntade på den XD så jag stog där med grod-saken i handen och väntade :P dock så gick mer och mer människor  XD så vi stog där typ 15 min ahhahh XD tillsist så sket jag i det och gömde mig bakom en sak på huk och tog på mig den och lyckades att vara i den i 3 sek som jag fick denna kort XDXD när jag reste mig upp kändes det som om alla såg vad jag gjorde bakom den låga väggen som var 1 meter XD hahah jag garvade sönder mig och kände samtidig att folk tittade på mig men en sneblick XD kanske låter det barnslig men ja jag är som jag är XD ibland vill man bara göra skämmiga-töntiga saker XD oooooo ja :p prinsen bakom denna groda är jag hahahahh XDXD  kunde inte få i min jacka så fick bara i mitt huvud XD

mjoo jag var inne på DNA och hittade ett par urläkra skooor <3

orginalpris: 1300kr med 70 procent rabatt XD dock så köpte jag dem inte =( ångrar mig lite nu :P jag blev kär i dem :P men jag tror att det va tjejskor ?:P who carees :P nästa gång om jag ser dem igen ska jag köpa dem XD behöver ju nya skor eftersom mina nuvarande har stoort hål på varterad sko, så när jag går i snön så bli mina strumpor direkt blöta XD visst jag har ju ett par helt vita men orkar inte smutsa ner dem i denna skit vädret just nu XD nee ju mer jag ser dem ju mer jag vill ha XD

hmm har fortf inte orkat öppna min lapis än :p den ligger bara där i obrytet förpackning XD får nog öppna den på måndag har jag bestämt XD då min sleeve kommer med XD

två extra bilder när jag gick ut nian ?:P var i kina på semester XD

ser ni min arm ?XDXDXDXDXD är den inte het eller hahahh :P jag hade fin färg med på huden XD

yepp jag såg så ut för ett par år sedan XD mjoo blonthår är fult XD

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

snygga skor! =)

2009-04-20 @ 21:11:30
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0